موشکاف ۲۳آذر۱۴۰۱ ـ بله دوستان عزیز هدف کل نظام آخوندیه

بله دوستان عزیز هدف کل نظام آخوندیه ـ موشکاف ۲۳آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و اهل قیام. سلام به دانشجوهایی که تو میدون وایستادن و عظما رو لت و پارکردن. ببینید تو استبل ولایت چه آبغوره بازاری راه افتاده:

یاری عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۲ آ‌ذر

هنر ما منتخبان و نخبگان و مسئولان آن هست که با رفتار و کردار خود معاند را تبدیل به مخالف، مخالف را به موافق و موافق را به دلداده نظام تبدیل کنیم. متأسفانه بحث ناکارآمدی مدیران امروز بیداد می‌کندو صدای همه را درآورده است.

موشکاف: هاهاها... می‌خواستید موافق رو به دلداده نظام تبدیل کنید اما الآن دلداده‌های نظام هم از زور قیام مردم تبدیل به ول داده شدن. ناکارآمدی مدیران چیه برای خودت سرهم‌بندی کردی؟ بابا هدف کل نظامه. هدف زیر خاک کردن اون ضحاک، اون عظمای طلسم‌شکسته اس:

خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک

‌پاسدار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران ـ ۲۱آذر

جوان کم آگاه و افراد تحت تأثیر قرار گرفته را تحریک می‌کند، برو به حوزه‌های علمیه حمله بکن برو به پایگاه بسیج حمله بکن برو به رهبری حمله کن. این شعارها را بده. توی این جنگ شناختی می‌آید کاری را انجام می‌دهد که جوان ما یک تصویری را از رهبری پیدا بکند که به جای این‌که رهبری را که واقعیتش را هر کس ببیند تکریم می‌کند، تحسین می‌کند و خدا را شکر می‌کنه که چنین رهبر حکیمی داره او احساس بکنه که اگر مشکلاتی داره کشورش و خودش به‌خاطر این سبک رهبری است. فلذا می‌آید اون اهانت ها را می‌کند و در واقع اون حرفها و شعارها را می‌زند.

موشکاف: کار به جایی رسیده که سگ و سیله‌های عظما خودشون مقر میان که حرف و خواسته جوونا چیه و خودشون هم جواب جوونا رو میگن:

آخوند رمضانی امام جمعه خامنه‌ای در زاهدان ـ ۱۹آذر

می‌گویند اون اسلامی که شما می‌گویید اون نظام مقدس جمهوری اسلامی که شما می‌گویید اون رهبری که شما می‌گوییداون مراجعی که شما می‌گویید این هست؟ نتیجه کارش این هست؟ اونی که امور بر او مشتبهمیشه توی شک و تردید قرار می‌گیرد لذا وارد خیابان می‌شود وارد عرصه کارزار می‌شود!

موشکاف: بعععععععله... وارد کارزار میشن باباتونم درمیارن. کارتونم یه سره می‌کنن:

‌آخوند نقدعلی ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۲ آ‌ذر

اگر این دومینویی که شروع شده است ادامه پیدا کند چیزی برای نظام نخواهد ماند.

موشکاف: تا همین جای کار هم چیزی برای نظامتون نمونده. دیگه ته این دومینو هستیم. عظما رپتو پتوت مبارک. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۲آذر۱۴۰۱ ـ رفقا سر خم قدغن و سرها همه بلند
چرا خامنه‌ای نمی‌تواند قیام را مهار کند؟
لطفا به اشتراک بگذارید: