سونیا شریفی، دانش‌آموز ۱۷ساله متهم به محاربه با اولتیماتوم مسلحانه آزاد شد!

آزمایش شد، جواب داد ـ سونیا شریفی، دانش‌آموز ۱۷ساله متهم به محاربه با اولتیماتوم مسلحانه مردم آزاد شد! ـ ۲۶آذر۱۴۰۱
چهار شنبه ۲۳آذر در نودمین روز قیام، جوانان شورشگر مراکز بسیج را در شهرهای شاندیز، ایذه، فیروز آباد فارس، یاسوج و بویراحمد به آتش کشیدند و جوانان دلیر با کوکتل به فرمانداری طرقبه شاندیز تهاجم کردند و در رامسر بنرهای حکومتی را به آتش کشیدند.

مردم در هفت‌حوض نارمک تهران با شعار «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» تظاهرات شبانه به‌راه انداختند. در شهرک اکباتان و زعفرانیه تهران شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» از ساختمانها به گوش می‌رسید. در کرج نیز از ساختمانها شعارهای «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» طنین‌انداز بود. در سقز شماری از مردم بعد از اخراج رژیم از کمیسیون مقام زن سازمان ملل در خیابان آتش‌بازی کردند. امروز مأموران جنایتکار یگان ویژه به پزشکان معترض در مقابل وزارت بهداشت حمله کردند و تعدادی را دستگیر و با چند مینی‌بوس با خود بردند.

قضاییه جلادان در این هفته سونیا شریفی دختر ۱۷ساله و از زندانیان قیام را به اتهام ساختن کوکتل مولوتوف به «محاربه» محکوم کرد.
در این اعتراضات مردم شعار "سرنگون باد دیکتاتور" دادند و فریاد خود را برای حقوق و آزادیهای اساسی انسانی بلند کردند. اما، دیکتاتوری با خاموش کردن اینترنت و نیروی مرگبار، بی‌رحمانه پاسخ داد. بیش از ۱۵۰۰ معترض، عمدتاً از جوانان، نوجوانان و زنان، در خیابان‌ها توسط نیروهای سپاه پاسداران و سایر نیروهای امنیتی کشته شدند. بیش از ۱۲۰۰۰نفر دستگیر شدند که در حال حاضر در زندانها تحت شکنجه قرون‌وسطایی به سر می‌برند. حداقل ۳۰نفر از آنها به جرم اعتراض به اعدام محکوم شده‌اند.
اما سونیا شریفی دانش‌آموز ۱۷ ساله با اولتیماتوم مسلحانه مردم نهایتا آزاد شد
مطالب مرتبط
اخراج حکومت آخوندی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل
نودمین روز قیام، به آتش کشیدن مراکز بسیج و تظاهرات شبانه
لطفا به اشتراک بگذارید: