موشکاف ۱۹دی۱۴۰۱ ـ تقلا‌های عظما برای جمع کردن قیام

تقلا‌های عظما برای جمع کردن قیام ـ موشکاف ۱۹دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و جوونای اهل قیام! سلام به بر و بچه‌های شیر سیستان و بلوچستان که دیروز دوباره کولاک کردن و حق عظما رو گذاشتن کف دستش. دمشون گرم. دستمریزاد.

موشکاف: وقتی قیام ادامه پیدا می‌کنه و فک عظما رو پایین میاره نتیجه‌اش این میشه که شرشر و ریزش تو نظام از بالا و پایین، بالا می‌گیره:

‌آخوند شهیم ـ امام جمعه خامنه‌ای در کوه‌چنار ـ ۱۶دی

این خواص بی‌بصیرتی که بیش از صد روز سکوت کردند چرا سکوت کردید؟ کی‌ها سکوت کردند؟ همانهایی که در انتخابات ها همین انتخابات قبل قشری از اینها که رد صلاحیت شدند تمام رسانه‌ها را به حرکت درآوردند چه پولهایی خرج کردند که بگویند ما نه حق‌مان ضایع شده است اما احراز نشد صلاحیت اینها حالا به هر دلیلی می‌بینید این حجم عظیمی که بر علیه رهبر معظم آمد همه سکوت کردند همه کنار نشستند.

موشکاف: رفقا... . حالا این رو داشته باشید تا بریم سراغ این یکی که میگه نظام رودل کرده و علاوه بر شرشر، گلاب به جمالتون، دچار استفراغ هم شده. هاهاهاها

فاطمه تاجیک ـ جمعه‌بازار ولایت ـ ۱۶دی

گاهی انقلاب رودل می‌کنه! و برای رفع رودل عده‌یی را بالا می‌آورد ما از دولت انقلابی عزیزمان می‌خواهیم بالا آورده‌های این نظام را به کار نگمارید لطفا!

موشکاف: ددی دی دی... . پس معلومه وضع نظام خیلی خرابه که هم رودل کرده هم بالا آورده. تازه میخوان بالا آورده‌ها رو هم بذاره سر کار، خب اون از ریزش و شرشر از پایین و بالا این هم از ترسشون از جوونا عنایت بفرمایین:

آخوند مروی ـ ۱۶دی

جوانی که فریب خورده جوانی که تحت تأثیر تبلیغات خلاف قرار گرفته و متأثر از این تبلیغات دشمنان شده و ما هم در تأثیرپذیری او از این تبلیغات بی‌تقصیر نیستیم.

اگر همه ما این روحیه را داشته باشیم و می‌داشتیم دشمن نمی‌توانست این دو سه ماه توی کشور این آشوبها را به‌ پا بکنه عده‌یی جوانهای ما را جوانهای مسلمان را آن‌چنان تحت تأثیر قرار بدهد که راضی بشه و حاضر بشه یک جوان بسیجی فداکار را بکشه با چاقو بکشه انسان غصه می‌خوره که چطور این جوانها به این روز افتادند بعضی‌هایشان!

موشکاف: از همه طرف برای عظما می‌باره. از داخل و خارج و چپ و راست. این اوضاعی که من می‌بینم تهش رپتو پتو شدن عظماس. هاهاها. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۶دی۱۴۰۱ ـ این روزا عظما ذهنش بدجوری مشغوله. خودش میگه
واکنش خامنه‌ای در مقابل اعدامها: غفلت نکنید! کار را به هنگام انجام دهید
لطفا به اشتراک بگذارید: