موشکاف ۲۴دی۱۴۰۱ ـ خبیثی و قرقره کردن حرفای عظما

خبیثی و قرقره کردن حرفای عظما ـ موشکاف ۲۴دی۱۴۰۱
رئیسی جلاد روز ۲۱دی ۱۴۰۱ در مجلس ارتجاع رکورد بلوف و دروغ را شکست و با مجیزگویی برای خامنه‌ای گفت: با توجه به رهنمودهای مقتدای بصیرت آفرینمان دشمن این بار هم مثل دفعات گذشته در این توطئه و فتنه مفتضح شد. امروز ۱۹درصد کاهش تورم داشتیم، نزدیک به یک میلیون اشتغال ایجاد شد، از وعده‌یی که به مردم دادیم عقب نیستیم.

انشاالله ما تلاشمون این‌که امسال برخلافی که برخی در رسانه‌ها و اینها گاهی سخنانی رو می‌گویند تلاش اینه که انشاالله به اون در واقع ۲۰درصد صندوق توسعه حتماً ما مواجه با کسری بودجه انشاالله نباشیم و این هم خواست مجلسه همه خواست دولته نکته مهمی است.

نکته بعد مسأله تورم است که هم تلاش شما هم ما و هم همگان تورم رو نسبت بهش ناراحتیم خب تحویل دولت با پنجاه و نه و سه دهم درصد تورم بوده ‍‍‍‍الآن ما در شرایط فعلی‌اش شاهد ۱۹ واحد درصد کاهش تورم هستیم اما حتماً باید رفتارهای مالی و تصمیمات و اقدامات منجر بشه به کاهش تورم ما برای افزایش اشتغال آماری که امروز داریم شش ماهه دوم ۱۴۰۰ و ۴۰۱ از اون وعده‌یی که به مردم داده شد ما به حمدالله عقب نیستیم. حتماً‌در سالی یک میلیون اشتغال ایجاد بشه و در این مدت آماری که ما داریم نزدیک به همین میزان است در اشتغالی که ایجاد شده و بیکاری که کاهش پیدا کرده این هم از کارهایی بوده که تلاش شد انجام شود.

من جمله‌ای که سال گذشته گفتم الآن هم تأکید می‌کنم با همه فتنه‌گریهایی که دشمن در این مدت انجام داد و با همه توطئه‌هایی و جنگ ترکیبی که به راه انداخت هم در حوزه جنگ روانی و رسانه‌یی جنگ سیاسی و بسیج کردن کمیسیون‌ها و مجامع علیه جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی در حوزه‌های مختلفی که این جنگ ترکیبی را رقم زد امروز ملت بزرگ ایران سربلند است که دشمن را ناکام گذاشت و ما خداوند متعال را شاکریم ملت با بصیرت ما با توجه به رهنمودهای مقتدای بصیرت آفرینمان دشمن را ناکام گذاشت و در این توطئه و فتنه علیه ملت ایران، دشمن این بار هم مثل دفعات گذشته مفتضح شد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۲دی۱۴۰۱ ـ عظما مداح‌های دربارش رو جمع کرد و نالید
رکوردشکنی رئیسی جلاد در بلوف و دروغ و مجیزگویی خامنه‌ای
لطفا به اشتراک بگذارید: