موشکاف ۲۸دی۱۴۰۱ ـ بیله دیگ بیله چغندر

بیله دیگ بیله چغندرـ موشکاف ۲۸دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و اهل قیام. تو روزایی که آخوندا گاز مردم رو هم قطع کردن و همه رو گرفتار زمستون سخت کردن، ببینید خودشون مشغول چه بچاپ بچاپ و هپلوهپو کردنایی هستن:

میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه ـ ۲۶دی

همت هم ما پاداش پایان خدمت داریم که اینها اضافه میشه به هزینه‌های کشور هم هر چی هم جلوتر می‌رویم حالا مثلا ۳۳۰ تا داریم صندوقها را می‌دهیم و اگر بی‌تدبیری بخرج بدهیم عنقریب تأمین اجتماعی هم میشه مثل صندوقها من خواهش می‌کنم این تذکر را جدی بگیرید ما ورودی دولت را هفت تومان گذاشتیم پایه را خواهش می‌کنم این را بالا نبرید چون ما نگران تأمین اجتماعی هستیم شما هر عددی اینجا بگذارید ایشان توی شورای عالی کار که کارفرما و کارگر کنار هم می‌نشینند با هم متحد هستند یک عددی را می‌گذارند که عنقریب است که تأمین اجتماعی هم به جرگه صندوق بازنشستگی و لشگری و کشوری این را من خواهش می‌کنم دقت بشه.

موشکاف: اگه بخوایم حرفای این دزد سر گردنه رو خلاصه کنیم حرفش اینه که صندوق تأمین اجتماعی هم مثل صندوقای بازنشستگی داره بالا کشیده می‌شه و بازار بخور بخور تو نظام حسابی سکه اس. وسط این معرکه یکی دیگه از سگ و سیله‌های عظما تو استبل ولایت یادش افتاد که کلی پول هم داره خرج سفرهای نمایشی و بی‌خاصیت خبیثی میشه:

بابایی کارنامی عضو مجلس ارتجاع ـ۲۶دی

دو تا بحث در بی‌نظمی در کشور دارد کمک می‌کند جناب آقای دکتر حسینی اون هم سفر ریاست‌جمهوری سفر ریاست‌جمهوری کسی منکر نمی‌شود آقا به نظر من یک پیشنهاد سفر رئیس جمهور یک ردیف مستقل چقدر پول می‌خواهد که سفرش پر رونق باشد بگذارید بودجه‌ها ردیفها قانونمند در کشور اداره بشود تمام تخصیص‌ها را سفر ریاست‌جمهوری رفته اصلاً عملاً ما اینجا تعطیل هستیم الکی اینجا نشستیم وقت خودمان را داریم می‌گیریم تخصیص‌ها با سفر ریاست‌جمهوری است

موشکاف: حالا وسط این هپلو هپو کرد نا وقتی نوبت به تقسیم بودجه میرسه هرچی پوله می‌ریزن تو حلق سپاه و وزارت اطلاعات تا از امنیت عظما حفاظت کنن:

عباس زاده عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۸دی

در دو سال اخیر فرآیند تقابل نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران کلاً رفته روی روند یا فاز ضدامنیتی کردن فضا برای ایران هم در بعد داخلی هم در بعد منطقه ای بر همین اساس این بودجه مهمترین سند رسمی سال است، اگر در بحث ویژگیهای بودجه امسال تقویت بنیه‌های دفاعی، امنیتی اطلاعاتی را نیاوریم به‌عنوان یک سر فصل جداگانه، اون پیام سیاسی که باید حریف‌های جمهوری اسلامی ایران نظام سلطه بگیرد از این سند نمی‌گیرد. پیشنهاد می‌کنم دوستان به این مهم توجه کنند.

موشکاف: از قدیم گفتن بیله دیگ بیله چغندر! یعنی آخوندا همه چیشون به همه چیشون میاد اون از هپلو هپو کردنشون این هم از بودجه‌شون. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷دی۱۴۰۱ ـ تشکرات سگ و سیله‌های عظما از همدیگه
حمله به ادعاها و بلوفهای اقتصادی رئیسی جلاد در مجلس ارتجاع
لطفا به اشتراک بگذارید: