موشکاف ۱۱بهمن۱۴۰۱ ـ روضه دانش بنیان عظما توی اوضاع بد اقتصادی

روضه دانش بنیان عظما توی این اوضاع داغون اقتصادی ـ موشکاف ۱۱بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. عظما یه عده رو دور خودش جمع کرد تا توی این اوضاع قمر درعقرب اقتصادی براشون روضه دانش بنیان بخونه. اما وقتی دهن باز کرد معلوم شد اوضاع خیلی خیطه. هاهاها:

خامنه‌ای در جمع تولیدکنندگان وابسته به رژیم ـ۱۱بهمن

عقب افتادگی داریم ما در دهه۹۰ یک عقب‌ماندگی و تعطیل نسبی مسایل اقتصادی داشتیم به دلایل مختلف نمی‌شود همه را منسوب کرد به ضعف مدیریتها مسأله تمرکز کشور بر روی مسأله هسته‌یی که اقتصاد را شرطی کرد مؤثر بود مسایل گوناگون اینجوری مؤثر بود نتیجه این شد که ما یک دهه عقب‌ماندگی داریم و شاخصها شاخصهای منفی زیاد داریم آمار متقن مراکز رسمی است یعنی اینها ادعا نیست شاخصها شاخصهای منفی است.

موشکاف: دددی دی دی... آخوند حروم لقمه! تو که تا دیروز می‌گفتی در همه زمینه‌ها پیشرفت داریم. تو که قمپز دانش مانش بنیان در می‌کردی. حالا چی شده که داری اعتراف می‌کنی یکی از دلایل عقب‌موندگی اینه که خدا میلیارد دلار دارایی این مردم بیچاره رو ریختی تو چاه ویل بمب اتمی! چی شده ژست اپوزیسیون گرفتی؟

خامنه‌ای در جمع تولیدکنندگان وابسته به رژیم ـ ۱۱بهمن

تصمیم‌گیریهای متناقض را علاج کنید ما گاهی اوقات تصمیم‌گیریهای متناقض داریم یک دستگاه یک تصمیمی می‌گیرد اعلام می‌کند یک دستگاه دیگه خلاف آنرا ضد آنرا تصمیم می‌گیره اعلام می‌کنه! هر دو هم در جلسه هیأت دولت دور یک میز می نشینند این نباید اتفاق بیفته

موشکاف: وااااااویلا... عظمایی که اول امسال می‌گفت بیرون اومدن خبیثی از صندوق، شیرینی سال۱۴۰۰ بوده حالا داره به خبیثی لگد میزنه. عظما... بیا بگو ببینیم چی شده که اون شیرینی به کامت زهر شده؟

خامنه‌ای در جمع تولیدکنندگان وابسته به رژیم ـ ۱۱بهمن

بودجه ما متأسفانه دچار مشکلات ساختاری است این کسر بودجه‌های عجیب‌و غریبی که در سالهای مختلف وجود داشته یکی از مشکل سازترین عوارض مالی کشور ما از لحاظ اقتصادی کشور ماست ما این جلسه شورای اقتصادی سران قوا را تشکیل دادیم برای این‌که این مشکل برطرف بشه تا حالا هنوز برطرف نشده! مشکل ساختار غلط بودجه بایستی کاری بشود مسأله کسر بودجه حل بشه در آمدها چندان قابل اطمینان نیستند خود مسئولان هم می‌دانند اما تعهدهایی انجام می‌گرفت به اتکا این درآمدهای غیرقابل اطمینان از این بدتر خواسته‌های مجلس است گاهی می‌بینید موارد زیادی تعهد به دولت تحمیل می‌کنند در حالی‌که منابع مالی مطمئنی برای ان وجود ندارد این باید متوقف بشه این.

موشکاف: آقا عظما عجب قاط زده!. از اون طرف خبیثی میگه بودجه کسری نداره از این طرف عظما میاد میگه کسری عجیب و غریب داره. بالأخره بسیجیای بدبخت حرف کدومتون رو باور کنن؟ هاهاها از یه طرف گوش دولتو می‌کشی از اون طرف مجلس دست‌ساز خودتم از لگدت بی‌نصیب نمیذاری. هاهاها معلومه تو فاز رپتو پتو بدجوری آب روغن قاطی کردی. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۹بهمن۱۴۰۱ ـ ولی فقیه هراسان امام جمعه‌های نالان
خامنه‌ای در وحشت از خشم و قیام مردم به‌گوشه‌ها‌یی از ورشکستگی اقتصادی نظام ولایت اشاره کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: