موشکاف ۱۹بهمن۱۴۰۱ ـ نگاهی به سوتی بازار جدید عظما و شرکا

نگاهی به سوتی بازار جدید عظما و شرکا ـ موشکاف ۱۹بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به دوستان با مرام و رفقای عزیز خودم. این بار میخوایم یه نگاهی به سوتی بازار جدید عظما و شرکاء بپردازیم. یادتونه چند روز پیش یکی تو روز روشن با یک کلاشینکف تو دستش رفت تو سفارت آذربایجان و با کیوسک نیروی انتظامی ای هم که کنار سفارت بود بای بای و چاق سلامتی کرد؟

تلویزیون رژیم ـ ۷بهمن:

ساعت هشت و سی و دو دقیقه هفتم بهمن‌ماه. این فرد با یک قبضه سلاح کلاشینکف به سمت مأموران سفارت جمهوری آذربایجان تیراندازی کرد.

رحیمی:

بلافاصله تیمهای عملیاتی پلیس وارد عمل می‌شوند و در حالی‌که ضارب فرد مسلح قصد فرار داشته دستگیر میشه.

گزارشگر: به‌گفته پلیس هدف این فرد از حمله به سفارت کاملاً شخصی بوده.

موشکاف: بععععععله شخصی بوده منتها سناریوی شخصی ای که عظما براش جور کرده بود زیادی آبدوغ خیاری بود. همون روز با لباس عادی طرفو آوردن جلوی دوربین تا خیلی ریلکس و راحت بگه قضیه خانوادگیه.

تلویزیون رژیم ـ ۷بهمن:

من میگم این باید از سفارت بیاد بیرون با اختیار خودش. نخواست با من زندگی کنه به اختیار خودش. حرفم اینه.

خبرنگار: این حمله که رفتی به سفارت کردی فقط برای نجات خانمت؟

بله برای نجات دادن خانمم.

موشکاف: طبق معمول خر عظما تو گل این سناریوی آبکی گیر کرد. فکرشو نکرده بودن که یه نفر از اهل سفارت ممکنه خف یارو رو بگیره و سلاحو از تو دستش دربیاره و این جوری کار خراب شد! حالا که کار خراب شده دارن آسمونو به ریسمون می‌بافن که یه جوری این افتضاحو ماستمالی بکنن. و اخیراً نوشتن که یارو قاتله تواب مجاهدین بوده اما یادشون رفته بود که خودشون شناسنامه طرف رو رو کرده بودن و تاریخ تولدش که ۱۳۴۸ است اصلاً به توابی و این حرفا نمی‌خورد. هاهاها. ته خط هم فضاحت بالا گرفت و رئیس پلیسشون رو برکنار کردن.

تلویزیون رژیم ـ ۱۰بهمن:

فرماندهی انتظامی تهران تغییر کرد. امروز در مراسمی با حضور فرماندهی نیروی انتظامی کشور، سردار محمدیان جایگزین سردار رحیمی شد.

موشکاف: اما قضیه بیخدارتر از این حرفهاست. دولت آذربایجان گفته ماجرا یه طراحی تروریستی بوده. از قدیم گفتن هرکی خربزه می‌خوره باید پای لرزش هم بشینه. حالا عظما هم که خربزه توطئه و جنایت تو سفارت آذربایجان رو خورده باید پای این لرزشم بشینه. لرزه‌هایی که تا لرزه‌های رپتو پتو ادامه داره. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

لطفا به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۸بهمن۱۴۰۱ ـ توی استبل ولایت باز هم بلوا است
چرا خامنه‌ای نمی‌تواند گسل‌های نظام را جمع کند؟
لطفا به اشتراک بگذارید: