موشکاف ۲۹بهمن۱۴۰۱ ـ درود ویژه به هموطنان عزیز بلوچ

درود ویژه به هموطنان عزیز بلوچ ـ موشکاف ۲۹بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان و رفقای عزیز خودم. دم همگی گرم. این موشکاف رو با یه درود ویژه به هموطنان عزیز بلوچمون شروع می‌کنیم که حسابی گل کاشتن. دستمریزاد. این ضربه‌هایی که شما همراه با همهٔ مردم ایران به پاسدارا و ساواکیا می‌زنین، اونا رو حسابی گیج و ویج کرده. مثلا یکیشون اینطوری میاد و از اون ته تهای بدبختی و فلاکت قمپز جهان گشایی در می‌کنه:


پاسدار گرمه ای- ۲۷بهمن

ما هم می‌خواهیم جهان گشایی بکنیم جهان گشایی ما چی است؟ ما باید به اون سمت حرکت کنیم ما دنیا را باید فتح بکنیم نه دنیا را فتح بکنیم مثل هیتلر نه مثل چنگیزخان مغول بلکه دنیا را می‌خواهیم فتح بکنیم که پر از عدل و دادش بکنیم انشاء الله مستضعفین در روی زمین به حکومت برسند

موشکاف: واویلا واویلا بعد از پر کردن ایران از عدل و داد حالا می‌خوان بپردازن به پر کردن جهان از عدل و داد یکی به داد مردم دنیا برسه!. فعلاً که سگ و سیله‌های عظما از ترس رپتو پتو شدن کاسه چه کنم دستشون گرفتن و هی میگن اگر رپتو پتو بشیم چی میشه؟


شهاب اسفندیاری – کارشناس حکومتی- ۲۷بهمن

اگر خدایی ناکرده اتفاقی برای این نظام بیفتد اگر این خدایی نکرده از بین برود این نباشه این اون حمایت خودش را نداشته باشه چه اتفاقی برای جامعه ایران با مختصاتی که ما از ترکیب جمعیتی اقوام نقشه‌های دشمنان همسایگان توطئه‌های برخی کشورهای منطقه و کشورهای جهانی داریم چه اتفاقی می‌افته در ایران؟
موشکاف: چه اتفاقی می‌افته؟ معلومه چه اتفاقی می‌افته. هشتاد و پنج میلیون از دست شما دزدای حروم لقمه راحت میشن. همسایه‌ها و بقیهٔ دنیا هم یه نفس راحتی می‌کشن از ترس همون اتفاقه که شب و روز نظامتون رو چسبیدید و از زلزله‌هایی که در پیشه می‌لرزید:


آخوند حمید شهریاری- دبیر تقریب مذاهب رژیم- ۲۶بهمن

در نگاه فقاهتی هیچ ارزشی بالاتر از حفظ ارزش نظام اسلامی نیست یعنی جان انسان‌ها در قبالش کم ارزش است جان مسئولان کم ارزش است بنابراین بعید نیست این جمله که حضرت امام فرمودند که حفظ نظام اسلامی از حفظ جان امام بالاتر است این جمله‌ای است که هم از سردار شهید سلیمانی نقل شده هم از امام نقل شده نظام اسلامی در اعلا ترین مرتبه ارزشهای دینی قرار دارد خوب باید ما این نظام اسلامی را حفظ کنیم

موشکاف: با این قیام که پنج ماهه ادامه داره و مردم هم کوتاه بیا نیستن. این روضه‌ها دردی از عظما دوا نمی‌کنه. نظامتون رو هواس. کجای کارید؟ هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۶بهمن۱۴۰۱ ـ گریزی به جعلیات آخوندها
پیشروی خط آتش و آزادی
لطفا به اشتراک بگذارید: