موشکاف ۶اسفند۱۴۰۱ ـ درود به هموطنان بلوچ که این جمعه هم گل کاشتند

درود به هموطنان بلوچ که این جمعه هم گل کاشتند ـ موشکاف ۶اسفند۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه برو بچه‌های با صفای قیام به‌خصوص هموطنان شیر بلوچ که این جمعه هم گل کاشتن و مثل همیشه با قدمهای محکم از روی شاه و شیخ رد شدن. دم همگی گرم. دستمریزاد.

موشکاف: بله رفقا... عظما بدجوری لب پرتگاهه بعد واسه این‌که خودشو از تک و تا نیاندازه ببینید چه جنگولک بازیایی در میاره. این حرفاش تو جمع دایناسورهای خبرگانه:

خامنه‌ای در دیدار با خبرگان- ۴اسفند

در اردیبهشت ۶۹ هنوز یک‌سال از رحلت امام نگذشته بود یک گروهی حالا اسم نمی‌آورم یک نامه در واقع سرگشاده‌یی نوشتند به یکی از مسئولان و همه‌اش همین‌طور یأس آفرینی از جمله تعبیراتی که توی اون نامه بود که من اینجا یادداشت کردم این است می‌گویند ملک و ملت به لبه وحشتناک ویرانی و نابودی رسیده است سال۶۹ این آقایون (پوزخند) به این نتیجه رسیده بودند که کشور به لبه ویرانی و نابودی رسیده حالا دائما از این حرفها هست حالا اون کسانی که خودشان شخصیت‌شان هویت‌شان در معرض نابودی و ویرانی‌ست اونها هم به هر کس نگاه می‌کنند اینجوری می‌بینند

موشکاف: معلومه این‌قدر سگ و سیله هاش از هر دوتا باند براش نامه نوشتن و نق و نوق کردن که مجبور شده بیاد از این حرفا بزنه. بعدش هم به همه شون میگه ببندید دهنا رو یه راه بیشتر نیست اون هم همین راهیه که من می‌گم.


خامنه‌ای در دیدار با خبرگان- ۴اسفند

ایشان تبیین علت اصلی دشمنی‌ها برای مردم را ضروری دانستند و افزودند: با تبیین این علت اصلی، دیگر کسی نباید در فضای مجازی و غیر از آن، بگوید جمهوری اسلامی برای خود دشمن می‌تراشد زیرا این ذات مردم‌سالاری دینی است که موجب ابطال نقشه‌های بدخواهان و عامل دشمنی آنها است.

موشکاف: حالا که صحبت از ذات مردم‌سالاری ولایی شد بیاید یه نگاهی به ذات این بدذات بندازیم ببینیم چی جوریه:


پاسدار قالیباف- رئیس مجلس ارتجاع- ۴اسفند

این فضا فراهم شده که بنده توانستم بیاییم تا اینجا که الآن پشت تریبون با شما صحبت بکنم که اگر انقلاب اسلامی نبود اصلاً معلوم نبود که ما را سر یک کلاس مدرسه هم راه مان بدهند که برویم معلمی کنیم این فرصت را به‌هرحال انقلاب و مردم فراهم کردند.

موشکاف: البته ما از معلمای عزیز خیلی عذر میخوایم که این یارو پاسداره این جوری می‌گه... اما طرف خودش داره میگه عرضه اداره یه کلاسو نداشته حالا شده رئیس یه قوه. ذات مردم‌سالاری ولایی که گفت اینه ها... چاقوکشی مثل خالیباف توش اینطوری به آلاف و اولوف می‌رسه. اما وضعیت همینطوری نمی‌مونه. ملت میدونن و شما و رپتو پتو. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳اسفند۱۴۰۱ ـ وضعیت عظما هر چه می‌گذرد داغون‌تر میشود
خلاصه مهم‌ترین خبرهای ایران و جهان در ۶۰ثانیه – شنبه ۶اسفند ۱۴۰۱
لطفا به اشتراک بگذارید: