موشکاف ۱۶اسفند ـ عظما صد روز بچه‌ها رو مسموم می‌کنه بعد درخت میکاره

عظما صد روزه که بچه های مردم رو مسموم می کنه بعد میره درخت میکاره ـ موشکاف ۱۶اسفند۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان همیشگی موشکاف! عظمای جانی از یه طرف صد روزه که داره بچه‌های مردم رو مسموم می‌کنه از اون طرف رفته یه درخت کرده تو خاک تا بگه خیلی طرفدار محیط‌زیسته بعد هم آخرش ببینید جنایت ضدبشری مسمومیت بچه‌های معصوم رو چطوری میگه:

خامنه‌ای- روز درختکاری- ۱۵اسفند

من یک اشاره‌یی هم می‌خواهم بکنم به این مسأله رایج این روزها که مسأله گفته می‌شود مسمومیت دانش آموزان
موشکاف: ای حروم لقمه!... می‌بینید؟ حتی کلمهٔ مسمومیت رو هم خودش نمیاره. میگه گفته میـــشود! مسمومیت! خبیثی هم ناشیانه‌تر از اربابش همون خطو میره و به جای مسمومیت میگه بدحال شدن:


آخوند رئیسی- تلویزیون رژیم- ۱۵اسفند

رئیس‌جمهور با اشاره به بدحال شدن برخی از دانش‌آموزان بر پیگیری این مسأله و برخورد جدی با عاملان آن تأکید کرد. آقای رئیسی در نشست هیأت دولت با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دستگاهها برای رفع نگرانیهای مردم گفت توطئه جدید دولت برای ایجاد التهاب آفرینی و ایجاد دلهره در دانش‌آموزان و والدین آنها جنایت و اقدامی ضدبشری است.

موشکاف: ملاحظه می‌کنید؟ خود مسمومیت رو نمیگه جنایت، ملتهب شدن و بال بال زدن خانواده‌ها رو التهاب آفرینی رو میگه جنایت ضدبشری!... ای جلاد نابکار!. عظما هم طبق معمول نعل وارونه میزنه و با شگرد آی دزد آی دزد میخواد خودشو در ببره:

خامنه‌ای- روز درختکاری- ۱۵اسفند

اگر کسانی تو این کار دست دارند که لابد دست دارند کسانی بلاشک به‌نحوی حتماً کسانی دست دارند بایستی دستگاههای مسئول دستگاههای اطلاعاتی دستگاههای انتظامی دنبال کنند و سررشته این جنایت را پیدا کنند هم عاملان را هم مسببین را و اینها بایستی به اشد مجازات محکوم بشوند و درباره اینها اشد مجازات بایستی اجرا بشود

موشکاف: دجال حروم لقمه خیال کردی با این ژستا می‌تونی خودتو در ببری؟!اونی که باید مجازات بشه خودتی! بعد صد روز اومدی تازه دنبال سررشته جنایتی؟ سررشته جنایت زیر عمامهٔ خودته. بعدش هم داستان چیه که همه این حرفا رو تو روز درختکاری میزنی؟ یادمون نرفته که سال۹۸ هم تو روز درختکاری اومدی همین جوری درباره کرونا حرف زدی.


خامنه‌ای- ۱۳اسفند ۹۵

امروز می‌خواهم راجع به مسأله جاری کشور یعنی مسأله بیماری شایعی که در کشور هست چند جمله عرض بکنم...

این بلا به نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته

البته من نمی‌خواهم مسأله را خیلی کوچک بگیرم، اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را

موشکاف: رفقا! می‌بینید؟همونطور که کرونا کار خودش بود و می‌خواست باهاش قیامو خاموش کنه، حالا هم این داستان مسمومیت، جنایتیه که خودش راه انداخته تا قیامو خاموش کنه و با خونه نشین کردن دخترا و ترسوندن مردم، موتور قیامو خاموش بکنه! اما کور خونده. مسمومیت، جنایت، دیگر اثر ندارد!... . مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۵اسفند۱۴۰۱ ـ سر گاو ولایت بدجوری تو خمره گیر کرده
خامنه‌ای در روز درختکاری
لطفا به اشتراک بگذارید: