موشکاف ۱۳فروردین۱۴۰۲ ـ آه و ناله عظما مستمر بالا میره

آه و ناله عظما مستمر بالا میره ـ موشکاف ۱۳فروردین۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای همیشگی و جوونای شورشگر! این روزا دست رو هر جای نظام ولایت بذاری، آه و ناله عظما و سگ و سیله هاش به هوا میره. از یه طرف بوفالوی ولایت تو جمعه‌بازار اینطوری به بسیجیهای ریزشی دلداری میده:

آخوند علم‌الهدی- امام جمعه خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد- ۱۱فروردین

علم‌الهدی امام جمعه مشهد: اگر شما در مرآ و منظرتان تظاهر به فسق دیدید به‌عنوان یک عبادت ارزشمند روز ماه رمضان نهی از منکر کنید جلوی فسق فاسق را هم بگیرید ولو با شما هر برخوردی بشود اگر با شما برخورد بد کردند ثواب شما در درگاه خدا بیشتر است.

موشکاف: ببینید مردم چه بلایی سرشون آوردن که این یارو این جوری التماس می‌کنه. هاهاها. از اون طرف یکی دیگه از آخوندا می‌پیچه جلوی بوفالوی ولایت و اینطوری میگه:

‌آخوند مطیعی- امام جمعه خامنه‌ای در سمنان- ۱۱فروردین

 

با کار فیزیکی و کار سلبی کار انجام نمی‌شود خود ماها هم تجربه کردیم دیگران ان افرادی که پونز می‌زدند روسری مردم خودشان الآن منحرف شدند این راه راه جواب دادنی نبود

موشکاف: ای بابا. . عظما! این دستت به اون دستت میگه غلط کردی. هاهاها. هر جای این نظامو که ببینی همینه. حالا بریم سراغ اقتصادشون:

 

آخوند محمودی- امام جمعه اصفهان- ۱۱فروردین

مقام معظم رهبری حدود ۱۶سال است که شعار سالش را موضوع اقتصادی قرار داده است این حکایتاز این می‌کند که مسایل اقتصادی و استقلال اقتصادی اگر از استقلال سیاسی بیشتر نباشدکمتر نیست.

موشکاف: ددی دی دی... شو نزده ساله عظما داره قمپز اقتصادی در می‌کنه بعد نتیجه‌اش شده همین فضاحتی که می‌بینیم.

مرعشی- سرکرده باند موسوم به کارگزاران- ۹فروردین

موضوع دوم اقتصاد است ببینید اقتصاد من اینجا توضیح بدهم خدمت‌تان این وقتی می‌گیم تورم ۵۰درصد این تورم ۵۰درصد عین یک زلزله کشوررا آوار کرده و آوار می‌کند

موشکاف: یکی از آوار تورم می‌ناله یکی هم از زلزله‌ای که تو راهه:

راغفر- کارشناس حکومتی- سایت اقتصاد ۲۴-۹ فروردین

عوامل گوناگونی وجود دارد که سال آینده ما تورم بیش‌تری نسبت به تورم امسال خواهیم داشت و حداقل یکی از این عوامل همین افزایش قیمت ارز است که اتفاق افتاد و این کار را نیز تا حدودی حاکمیت انجام داده است.

ما باید انتظار بحرانهای خیلی عمیق‌تر و گسترده‌تر از آن‌چه که در چهار ماه نخست نیمه دوم امسال پیش آمد را در ماه‌های سوم و چهارم ۱۴۰۲ انتظار داشته باشیم و اگر این‌گونه شود، این بار به‌دلیل هجوم و حضور بخش قابل توجهی از فقرا و طبقات محروم در اقتصاد کشور خواهد بود.

موشکاف: بعععععععله... انتظارش رو داشته باشید. اونچنان طوفانی تو راهه که اون سرش ناپیدا!... هاهاها البته خیلی هم ناپیدا نیست، رپتو پتوئه تو راهه. مگه نشنیدین که می‌گن ۱۴۰۲، پس می‌گیریم ایرانو. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۱فروردین۱۴۰۲ ـ افطاری دانشمندان شش کلاسه

۱۴۰۲، چشم‌انداز سیاه اقتصادی در ولایت خامنه‌ای



لطفا به اشتراک بگذارید: