موشکاف ۳۰فروردین۱۴۰۲ ـ استبل ولایت تبدیل شده به آژیرکده

استبل ولایت تبدیل شده به آژیرکده ـ موشکاف ۳۰فروردین۱۴۰۲

موشکاف: دوستان سلام. میگم استبل ولایت این روزا تبدیل شده به آژیرکده. هاهاها. سگ و سیله‌های عظما از ترس زلزله قیام همینطوری دارن جیغ و ویغ می‌کنن و به خبیثی میگن بپا حواستو جمع کن که همه با هم داریم کله پا میشیم.

پاک‌فطرت عضو مجلس آخوندی- ۲۹فروردین

جناب رئیس‌جمهور از عملکرد شما و همکارانتان گله‌مند هستیم چرا که به شعار سال و بیانات رهبری توجه نکردیدشعار سال مهار تورم و رشد تولید بودجناب رئیس‌جمهور نه این‌که توجهی به صحبت‌های رهبری نکردید بلکه در ماه اول سال کام مردم را تلخ کردید همه اقلام از جمله برنج و شکر مرغ مصالح ساختمانی فولاد سیما و همه چیز را و حتی عوارض‌های دولتی را هم گران کردید چرا؟ اگر نام این را رشد تورم نمی‌گذارید چه نامی به آن می‌دهید؟ شما با گران کردن خودرو در واقع ارزش پول ملی را پایین آوردید.

موشکاف: هاهاها این میخواد خبیثی رو از عظما جدا کنه و با چماق عظما اونو بکوبه! انگار کسی نمی‌دونه که این خبیثی داره مو به مو دستورای عظما رو پیاده می‌کنه. اما مشکل اینه که راه پس و پیش نداره. قرار بود خبیثی بیاد باهاش نظامشو نجات بده. حالا این وضعیت خبیثی و استبل مجلس که تازه یکدست هم هست. دیگه چیزی نمونده که به خبیثی نگن. هاهاها:

سعیدی عضو مجلس آخوندی- ۲۹فروردین

رئیس محترم جمهور صف‌های طویل مردم استان برای بنزین و آرد کم آزاردهنده بود مرغ هم که با سرعتی بیشتر از قطار پیشرفت شما از سفره مردم پرواز بی‌بازگشت نموده الآن هم کپسول گاز تبدیل به سیمرغ و کیمیا شده آیا حق مردم سربلند استان سیستان و بلوچستان این حجم از کم لطفی بود؟

موشکاف: یعنی هیچ جای آبادی تو این دولت خبیثی نیست. از گوشت و مرغ و آرد بگیر... تا گاز:

موسوی لارگانی- عضو مجلس آخوندی- ۲۹فروردین

قبوض مشترکاًن گاز به‌ویژه مشترکاًن روستایی به یک‌باره از۲۰۰-۳۰۰هزار تومان به دو تا شش میلیون تومان در زمستان گذشته افزایش پیدا کرد در کشوری که از لحاظ منابع گازی دارای رتبه دوم است نباید وضعیت به‌گونه‌یی باشد که مردم حقوق‌بگیران حقوقشان را بابت گاز بپردازند

موشکاف: ته خطش هم حرف این طرفو گوش کنید تعارفو گذاشته کنار و میگه خبیثی. . باید رپت پتو بشی. هاهاها:

حسینی قطب آبادی عضو مجلس آخوندی- روزنامه جمهوری اسلامی- ۲۹فروردین

آقای رئیسی اگر ادعا می‌کند که دلش برای مردم و کشور و انقلاب می‌سوزد بایستی فکر کند که زمان جنگ است. در آن زمان بسیجی‌ها روی مین و سیم خاردار می‌رفتند تا مسیر را برای عبور سایرین باز کنند. آقای رئیسی هم باید روی مین استعفا برود.
موشکاف: از اونجایی که عظما دیگه کفگیرش به ته دیگ خورده. رفتن خبیثی یعنی رفتن عظما و کل نظام روی مین. یعنی عظما! آخر خطی. زلزله قیام تو راهه. به رپت پتو سلام کن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۲۹فروردین۱۴۰۲ ـ عظما به زلزله‌ای که تو راهه نزدیکتر می‌شه!

ادامه حملات در مجلس ارتجاع به رئیسی جلاد
لطفا به اشتراک بگذارید: