خبر تو خبر ـ  تلاش خامنه‌ای برای روحیه دادن به بسیجیان ریزشی

تلاش خامنه‌ای برای روحیه دادن به بسیجیان ریزشی ـ خبر تو خبر

نگاهی طنز به وضعیت نظام ولایت فقیه

خامنه‌ای: در مورد مسأله خصوصی‌سازی که بعضی از دوستان گفتن و تکرار کردند، بیرون هم همونا رو می‌گن این منطق منطق درستی نیست این‌که شما حس کردید حالا بد عمل کردند خوب بله هر قانون خوبی رو ممکنه بد عمل کنند اینه که ما امکانات کشور، امکانات تولیدی کارخانجات اینایی که خوب عمل می‌شده اینا را بدیم دست دولت که نمی‌تونه دولت اداره کنه دستگاههای تولیدی و و بنگاههای تولیدی بزرگ رو دولت نمی‌تونه مشکلات به‌وجود میاد فساد به‌وجود میاد چقدرتو این چند سال این مسائل پیش آمده این راهش فقط خصوصی‌سازی بود هیچ چاره دیگری وجود نداشت واقعاً و این کار ناگهان انجام نگرفت با فکر با مطالعه با پیش‌بینی، ساعتها بحث کردن انجام گرفت بله من قبول دارم اون توقعی که بنده داشتم از خصوصی‌سازی تا حالا اون توقع برآورده نشده اما کارهای خوبی هم انجام گرفت این‌که شما می‌گید بنگاه دولتی رو دادن به بخش خصوصی و اون دلارش رو به دولت برنمی‌گردونه، این درست نیست اونی که دلار رو برنمی‌گردونه همون بنگاه فعلاً دولتی است این اشکالی است که خود من به مسئولان دولتی همین اخیراً گفتم تکرار کردم چند بار اینو مطرح کردم یعنی خود اون بنگاههای دولتی هستند که تجارت می‌کنند کار می‌کنند با خارج هم معامله دارند و دلارشان را هم برنمی‌گردانند به بانک مرکزی یعنی مربوط به بخش خصوصی نیست.

در مورد جلسه اقتصادی سران قوا این امر اولاً دائمی نیست امر موقته ثانیاً برای مقاصد خاصی است من چهار تا مورد را معین کردم و بهشون گفتم یکیش مسأله بودجه است.

این هدف این جلسه این بوده البته تا حالا پیش نرفته اونطور که باید و شاید اما علاجش تعطیل کردن نیست علاجش این است که ما دنبال کنیم این کارها انجام شود.

این‌که شما می‌آیید اینجا با شور و شوق و اهتمام، فلان اشکال را ذکر می‌کنید یک فرصته برای کشور. یک ارزشه برای کشور. شوقی که جامعهٔ دانشجویی و جوان دانشجو برای برطرف کردن نابسامانی‌ها دارند، یک فرصته. حضور شورانگیز دانشجوها در حوادث گوناگون، چه حوادث طبیعی جه حوادث سیاسی مثل همین راهپیمایی‌ها، قدس، بیست و دوی بهمن و امثال اینا اینا همش فرصت‌های مهمی است.

 

مطالب مرتبط

خبر تو خبر ـ  بوفالوی نظام آخوندی علم‌الهدی و روحیه دادن به بسیجیها

حرف اصلی خامنه‌ای با بسیجیانش چه بود؟
لطفا به اشتراک بگذارید: