موشکاف ۳اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما بدجوری آب و روغن قاطی کرده

عظما بدجوری آب و روغن قاطی کرده ـ موشکاف ۳اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستای عزیز خودم. عظمای گردن شکسته که این روزا بدجوری آب و روغن قاطی کرده به بهونه عید فطر، سگ و سیله هاشو جمع کرد و سعی کرد بهشون دهنه بزنه.

خامنه‌ای در نمایش روز عید فطر- ۲اردیبهشت

سرگرم نشدن و مشغول نشدن به حواشی حواشی ایجاد می‌شه همیشه هم دشمن نیست که حاشیه ایجاد می‌کند گاهی از روی غفلت و با عوامل گوناگون و انگیزه‌های گوناگون یک حواشی در اطراف یک کاری یک حرکتی یک شخصی یک مدیری ایجاد می‌شه سرگرم این حواشی نباید شد نه مردم به این حواشی اهمیت بدهند نه مسئولان خودشون را مشغول کنند متمرکز بشوند روی مسائل اساسی کشور

خامنه‌ای در نمایش روز عید فطر- ۲اردیبهشت

بعدش عظما که دید سران سه قوه ممکنه که از کنار حرفاش ویراژ بدن و به روی خودشون نیارن، ناچار گفت بابا اون کسانی که حواشی کار می‌کنند، یعنی دست به یقه هستن، خب همین سران سه قوه‌شن که عظمای گردن شیکسته خودش آوردتشون سر کار

یک راهبرد بسیار مهم و اساسی همکاری مسئولان کشور در نیروهای سه‌گانه است بحمدالله همه اینجا حضور دارید آحاد مردم هم که بحمدالله تشریف دارند و بعد هم در سرتاسر کشور این سخن را خواهند شنید قوای سه‌گانه باید همدلی کنند همکاری کنند هم‌افزایی کنند قانون اساسی ترتیب خوبی داده است برای تشکیل این سه قوه اگر چنان‌چه این سه قوه با هم به‌طور کامل همکاری کنند کارها به‌هیچ‌وجه گره نمی‌خورد مشکل پیدا نمی‌کنه

موشکاف: وقتی که عظما صاف صاف مقر میاد که در بالای نظام خر خرو داره می‌خوره، دیگه ببین پشت‌پرده چه خبره، اما خبیثی هم زود یه ماله برداشت و شروع کرد به ماله‌کشی:

‌تلویویزیون خامنه‌ای- دیدار خامنه‌ای با سفرا- ۲اردیبهشت

گوینده: حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور با اشاره به تأکید رهبر انقلاب به همکاری سران قوا خاطرنشان کرد که اطمینان می‌دهم که سران قوا از حاشیه‌ها پرهیز و روی متن که خدمت خالصانه مردم و حل مشکلات است تمرکز کنند.

موشکاف: خب دیگه وقتی بالای نظام این جوریه، دیگه ببین پایین مایینا چه خبره! رفقا یادتون هست که چند روز پیشا عظما یه مشت بسیجیای تو دانشگاه رو دور خودش جمع کرد و واسشون روضه خوند، اما ببینین تو همون جلسه چه اتفاقی افتاد:

جلسه خامنه‌ای با بسیجیان – ۲۹فروردین

جلسه خامنه‌ای با بسیجیان – ۲۹فروردین

خامنه‌ای: اینجوری نیستش که

یک دانشجو: (نامفهوم) باید به حرف مردم گوش کنند شفاف باشند (نامفهوم) [

اگر حالا همین‌طور با همدیگر بخواهیم دهن‌به‌دهن بکنیم که کارها پیش نمی‌رود.

موشکاف: وا ویلا واویلا! وقتی بسیجیای هفت بار خاکشور شده جلو عظما این جور داد و قال می‌کنن و با عظما دهن به دهن می‌شن و عظمای بدبختون فراری می‌دن، دیگه خودتو پیدا کنید اوضاع و احوال درب و داغون عظما و نظام رو تو دم دمای رپت پتو شدنش. هاهاها مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱اردیبهشت۱۴۰۲ ـ یه عده بسیجی به‌اسم دانشجو دور عظما جمع شدن

بحران نظام، خامنه‌ای یا سران قوا؟
لطفا به اشتراک بگذارید: