موشکاف ۱۵اردیبهشت۱۴۰۲ ـ بدبختی پشت سر هم روی سر عظما آوار میشه

بدبختی پشت سر هم روی سر عظما آوار میشه ـ موشکاف ۱۵اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و اهل قیام. عظما تا میاد از یه بدبختی خودشو خلاص کنه یه بدبختی دیگه سرش آوار میشه. هاهاها. سگ و سیله هاش هم که مدام مشغول سوتی دادن هستن و بند رو آب میدن. چهل ساله که آخوندا به این مملکت چوب حراج زدن بعد ببینید یکیشون چطوری مقر اومده و از نقشه‌های عظما پرده‌برداری کرده.

پادام – مدیرکل برکنار شده بیمه‌های اجتماعی وزارت کار- ۱۲اردیبهشت

آنجایی که ۳۰۰ هزارتا شهید دادیم که یک وجب را از دست ندیم به آنجا برسیم که مجبور بشیم کیش بفروشیم، قشم فروشیم، می‌دونم خوزستان بفروشیم، تجربه‌ای که یونان طی کرده، یونان فکر کنم حدود صد تا جزیره فروخت برای این‌که بتواند به مطالباتی که توی در واقع نظام بازنشستگی توش گیر کرده بود، استخراج که از صندوق‌های بین‌المللی کرده بود را بتواند پاس بکند. ما می‌ریم به آن مسیر. ما حتی اگه الآن دو سه میلیون بشکه نفت مون هم آزاد بشه و بفروشیم و پولشم جرینگی به حساب بیاد احتمالاً تو سال آینده باز هم در واقع این هزینه‌ها را پاس کردنش برامون سخت است،

موشکاف: گرگای عمامه‌دار و بی‌عمامه طوری به جون همدیگه افتادن و طوری پته همدیگه رو می‌ریزن روی آب که دیگه هیچی برای عظما نمونده. بعد از این بود که دیدن وضع خیلی خرابه و ممکنه کار به جاهای بیخدار بکشه به‌خاطر همین عظما گوش طرفو کشید و با تیپا پرتش کردن اون ور:

سایت دیده‌بان رژیم- ۱۳اردیبهشت

‌ سجاد پادام، مدیرکل بیمه وزارت کار برکنار شد. وزارت کار سجاد پادام، مدیرکل بیمه وزارت کار را که ادعاهای نادرستی را درباره فروش کیش، قشم و خوزستان مطرح کرده بود به‌دلیل فشار افکار عمومی برکنار کرد. دو روز پیش مدیرکل بیمه وزارت کار درباره مشکلات مالی صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی اظهارات نادرستی را مطرح کرده و گفته بود ممکن است ناچار شویم خوزستان، کیش و قشم را بفروشیم! این اظهارات با واکنش جامعه ایران روبه‌رو و دولت مجبور به اصلاح این اظهارات و برکناری مدیرکل بیمه وزارت کار شد.

موشکاف: بعدش هم طرف شروع کرد به ننه من غریبم بازی درآوردن و با یه توئیت دق دلیشو خالی کرد:

ما که رفتیم. اما شما صداقت را، صراحت را، شفافیت را و اصلاحات را دوست نداشتید.

موشکاف: ددی دی دی طرف تو جنگ و دعوای گرگا بیشتر از این جرأت نمی‌کنه چیزی بگه... چون اگه بخواد بیشتر از این مقر بیاد باید زیرآب خودش رو هم بزنه. میگه شما دوست نداشتید!... دوست نداشتید کدومه؟‌بابا صراحت و صداقت و شفافیت تو نظام ولایت یعنی محاربه... یعنی افساد فی الارض. . کجای کاری تو؟؟ هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۳اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما این روزها ژست اپوزیسیون می‌گیره

آثار درهم‌شکستن بت خامنه‌ای
لطفا به اشتراک بگذارید: