موشکاف ۲۲اردیبهشت ـ پاسدار سلامی این روزا کاری جز فک جنبوندن نداره

پاسدار سلامی این روزا کاری جز فک جنبوندن نداره ـ موشکاف ۲۲اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و اهل قیام. پاسدار سلامی این روزا کاری جز فک جنبوندن نداره و مدام در حال رله کردن ترس و وحشت عظماس. این پاسدار هوچی و خالی بند، اخیراً بلند شده رفته زاهدان و شروع کرده از این حرفا زدن:

پاسدار سلامی- زاهدان- ۲۰اردیبهشت

مشی سپاه که الهام یافته از منطق و دیدگاه و کلام و اندیشه‌امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر عزیز و بزرگوار و جانباز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز است (صلوات) این است که سپاه مردم را همواره بر خود ترجیح می‌دهد امنیت مردم را بر امنیت خود ترجیح می‌دهد سلامت مردم را برای سلامت خود رفاه مردم را بر رفاه خود آسایش مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد.

موشکاف: ئههههههههههه... . امنیت مردم رو به امنیت سپاه ترجیح می‌دید؟ از کی تا حالا؟ باز نزدیک جمعه شد از ترس قیام مردم زاهدان بلند شدی رفتی اونجا که از این روضه‌ها بخونی؟ این هم جواب مردم و جوونای زاهدان به تو و عظمای گردن شکسته ات:

شعار در زاهدان- سلطنت ولایت یکصد سال جنایت
بسیجی – سپاهی داعش ما شمایی/ خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن... بسیجی سپاهی داعش ما شمایید.

موشکاف: بعلللله رفقا. این دم آخری، عظما حسابی به دست و پا افتاده و از هر طرف که میره بز میاره. بابا آخوندا و پاسداراشون هرکار می‌کنن درب و داغون میشن. صد بار هم آزمایش کردن باز خوردن به خنس. یه نمونه‌اش رو هم اینجا ببینید:

بطحایی- وزیر برکنار شده آموزش و پرورش در دولت روحانی- ۲۰اردیبهشت

:‌من با چشم خودم دیدم حالا حتماً شما و همه دوستان دیده‌اید دانش‌آموز دوازده ساله ما با آهنگ سلام فرمانده خیلی عذر می‌خواهم ببخشید ولی واقعیتها را باید بگویم دیگه داریم تجزیه و تحلیل می‌کنیم نظام آموزشی‌مان را آقا داره می‌رقصه ( پوزخند) این یعنی همان که ما بدون این‌که بخواهیم حتماً و حتماً ناخواسته هست ولی داریم لطمه می‌زنیم به این سرود فاخر و ارزشمند .

موشکاف: هاهاها... . سرود درست کردن که باهاش عظما رو حلوا حلوا کنن اما بدتر لت و پارش کردن. یعنی هرچی رو که می‌ریسن باز هم پنبه میشه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۲۰اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما و سگ و سیله‌ها بدجوری دارن می لرزن

پاسدار سلامی سرکرده سپاه خامنه‌ای: تصور همه این بود که نظام در آستانه فروپاشی است
لطفا به اشتراک بگذارید: