جیغ بنفش در شبکه‌های مختلف تلویزیون رژیم پس از کنفرانس واشینگتن

تلویزیون رژیم شبکه ۲ ـ ۲۸آذر۱۴۰۱:

وزیر سابق امور خارجه و همینطور وزیر سابق بازرگانی امریکا بدون اشاره به نقش مجاهدین در ترور ۱۷هزار نفر از ما مدعی شدند، با انتخاب رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور جامعه آزاد و دموکراتیکی در ایران شکل خواهد گرفت.

گوینده: همزمان با نشست ضدایرانی برخی مقامات سابق امریکایی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی شد.

مایک پمپئو وزیر سابق امور خارجه و همینطور وزیر سابق بازرگانی آمریکا بدون اشاره به نقش گروهک منافقین در ترور ۱۷هزار مدعی شدند با انتخاب رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور جامعه آزاد و دمکراتیکی در ایران شکل خواهد گرفت.

مایک پمپئو: من می‌خواهم سخنان خودم را با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب یعنی مریم رجوی شروع کنم.

گری لاک وزیر سابق بازرگانی امریکا: من باید بگویم این یک افتخار و مزیت ویژه است که از برنامه های مریم رجوی تبعیت کنیم. برنامه های رجوی توسط بیش از ۲۵۰ دموکرات و جمهوریخواه در کنگره آمریکا تایید شده است.

گزارشگر: مدیر سابق روابط عمومی کاخ سفید و سناتور و فرماندار سابق کانزاس هم در این نشست در حمایت از رئیس‌جمهور شدن سرکرده منافقین و ایجاد اغتشاش در ایران سخنرانی کردند.

اما واکنش وزیر امور خارجه کشورمان به این اظهارات:

امیر عبداللهیان: ‌پمپئو عنصر تاریخ مصرف گذشته ایالات متحده امریکاست و با جمعی تاریخ مصرف گذشته دیگر نشستند این گونه نشست‌ها فاقد ارزش و تاثیر گذاری ست

تلویزیون جام جم آخوندی ـ ۲۸ آذر ۱۴۰۱

گوینده: مریم رجوی رئیس‌جمهور جدید ایران

سناتور امریکایی در نشستی در واشنگتن از برنامه های سرکرده گروهک منافقین حمایت کردند.

گزارشگر: این‌جا در واشنگتن دی سی مراسمی برگزار می‌شود. نشستی با حضور سیاستمداران پیشین آمریکا از وزیر خارجه سابق این کشور گرفته تا مدیر سابق روابط عمومی کاخ سفید. شرکت کنندگان در این نشست سرخوش از اغتشاشات در ایران یک دستور کار اصلی را دنبال میکنند. انتخاب یک رئیس‌جمهور برای مردم ایران. رئیس جمهوری که انتخاب کرده‌اند کسی نیست جز مریم رجوی.

مایک پمپئو: من می‌خواهم سخنان خودم را با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب یعنی مریم رجوی شروع کنم.

گزارشگر: چهره ای آشنا برای مردم ایران

امیر عبداللهیان: ‌به هموطنان خودشان خیانت کردند و مسئول ترور و به‌شهادت رساندن ۱۷هزار زن و مرد و کودک و پیرمرد ایرانی هستند.

گزارشگر: یکی از حامیان رجوی دلیل حمایتش را برنامه های او برای آینده ایران می‌داند.

گری لاک وزیر سابق بازرگانی امریکا: من باید بگویم این یک افتخار و مزیت ویژه است که از برنامه های مریم رجوی تبعیت کنیم برنامه های رجوی توسط بیش از ۲۵۰ دموکرات و جمهوریخواه در کنگره آمریکا تایید شده است.

گزارشگر: مدیر سابق روابط عمومی کاخ سفید طور دیگری استدلال می‌کند.

لیندا چاوز مدیر سابق روابط عمومی کاخ سفید: مریم رجوی مدتی طولانی ست که رهبری این جنبش را برعهده‌ داره.

 

مطالب مرتبط

گزیده‌ای از کنفرانس در واشینگتن قیام ایران در چهارمین ماه و سخنرانی خانم مریم رجوی

سراسیمگی رژیم در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پس از کنفرانس واشنگتن

لطفا به اشتراک بگذارید: