آخوند نکونام در شهر کرد ـ یک مشت استخوان معجزه دهنده آوردند

آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهر کرد ـ ۹دی ۱۴۰۱

در این سال‌ها کم نداشتیم. مخفیانه از مسئولان رده‌های بالا رفتند نشستند با آمریکایی‌ها با کجا با کجا با کجا قرار و مدارها گذاشتند.

این تشییع شهدا این روزها معجزه کرد! معجزه کرد. یک مشت استخوان معجزه دهنده! آوردند.

در پنهان و آشکار با دشمن رابطه نداشته باشید در ظاهر و باطن با دشمن رابطه نداشته باشید نروید پس پرده قرار و مدار با دشمن بگذارید نفوذ بشوید نفوذی بشوید. در جامعه اسلامی و مشکل برای جامعه اسلامی این نفوذی‌هایی که داریم نروید پس پرده بنشینید اینهایی که رفتند نشستند از مسئولانمان از مسئولانمان رفتند مخفیانه نشستند قرار و مدارهایی گذاشتند حرف‌هایی زدند بلکه بتوانند به اهداف این چنینی خودشان برسند و پای آمریکا دوباره باز بشه و اینها یک نان و آب بیشتری برای خودشان رقم بزنند رفتند این کار را کردند کم نداشتیم توی این سال‌ها که مخفیانه عرض کردم از مسئولان رده‌های بالا رفتند نشستند با آمریکایی‌ها با کجا با کجا با کجا قرار و مدارها گذاشتند.

این تشیع شهدا این روزها معجزه کرد! معجزه کرد شهیدی که ۴۰سال قبل از دنیا رفته و یک مشت استخوان مبارک! استخوان متبرک استخوان معجزه دهنده! آوردند دشمن می‌خواهد اینها را از ما بگیرند از جوانان ما از جامعه ما از مدارس ما از دانشگاههای ما می خواهد بگیرد.

از دانشگاهها شروع کنید از نسل جوان شروع کنید دشمن را مکرش را توطئه‌اش را خنثی کنید کار اساسی و ریشه‌یی باید در این کشور صورت بگیرد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: