گزیده‌ای از بیست و هفتمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی ـ روزسوم ۲۵دی

راضیه ـ بلژیک

من راضی پرندک هستم مادر امیر مهران بی‌غم شهید سال۶۷ من آرزو می‌کنم که مجاهدین و برنامه مجاهدین و صدای مجاهد روزبه‌روز موفقتر، صدایش بلندتر و رساترباشه.

مهدی ملک محمدی ـ آلمان

سیمای آزادی دردش درد مردمه. یعنی قلبش می‌تپه برای آزادی و بهروزی مردم ایران.

رضا ـ اسلامشهر

من به‌عنوان رزمنده آزادی و مقاومت با صدای بلند حمایت خود را از سیمای آزادی یگانه صدا رسان مردم و خانوادهٴ شهدا و زندانیان سیاسی اعلام می‌کنم

محسن ـ آلمان

سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران در این راه همراه و همپای مردم ایران و صدای خلق به‌پاخاسته است.

پیمان ـ اصفهان

من یک جوان شورشی از شهر اصفهانم. کف خیابان بودم و هستم تا سرنگونی این رژیم پلید دست از مبارزه عله این حکومت و این آخوندها برنمی‌دارم. مرگ بر دیکتاتور. مرگ بر خامنه‌ای. زنده باد آزادی. از شما ممنونم که صدای ما هستید.

سعد مقصودی ـ نروژ

می خواهم بگویم که به اون کسانی که می‌گویند که مجاهدین از این کشور. از اون کشور کمک می‌گیرند بگویم که آره. ما هواداران این سازمان در سراسر ایران پشتیبانی مالی می‌کنیم از این  مجاهدین و  سیمای آزادی 

سپهر ـ آمل

سیمای آزادی تلویزیون ماست. تلویزیون کانونهای شورشی. تلویزیون سرکوب شدگان. تلویزیون کارگران است. پس وظیفه ماست که در همیاری شرکت بکنیم.

نادر ـ آلمان

این صدا صدای آزادی است. صدای استقلال و تنها تکه گاهش به دلسوزان شرف و آزادی است.

رضا ـ اراک

خانم مریم رجوی به شما قول می‌دهیم نمی‌گذاریم خونهای جوانهای بیگناه را پایمال بشه.

مهدی ـ ایتالیا

برای رساندن صدای مظلومان ایران از زندانیان سیاسی تا توی خیابانهای ایران تا شهرها همه جای ایران که این جنایتکارا دارند جنایت می‌کنند این رژیم بچه کش به هر صورت کمکی باشه.

مهدی امنیتی ـ سوئد

سیمای آزادی در واقع مصداق راستین قسم به خون یاران صدای رسای شماییم تا پایان

الهام نیک ذات ـ ایتالیا

به نظر من همیاری علت برگزاریش این است که نشون دهنده اعتماد بین مردم هست و تلویزیون مردمی یک تلویزیونی که مستقل هست به هیچ جایی به هیچ قدرتی وابسته نیست جز تمام اتکایش به نیروی مردمی و حمایت هواداران هستش.

سپیده ـ مشهد

درود بر کانونهای شورشی و درود بر خواهر مریم رجوی و سلام بر شهیدان. مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

سولماز -لوکزامبورگ

این روزا که شاهد هستیم که انقلاب در حال به ثمر رسید نه سارقان و مدعیان انقلاب سر بزنگاه تغییر دیکتاتوری از هر طرف پیدایشان شده.

مصطفی ـ سیستان و بلوچستان

از بلوچستان با شما تماس می‌گیرم و برگزاری بیست و هفتمین گلریزان همیاری را به شما تبریک می گویم.

بهروز مقصودی - نروژ

واقعا من دیدم مجاهدین شب و روز ندارند و همان‌طور که می‌بینیم با استراتژی کانونهای شورشی قیام را جلو بردند و جلو می برند.

ساسان ـ ساری

ما جمعی از خانواده‌های شهدای قیام و کانونهای شورشی در بیست و هفتمین برنامه گلریزان همیاری با سیمای آزادی بیست و سه تا بیست پنج دی ما شرکت می‌کنیم تا صدای رسای شهدایمان باشیم.

نیلوفر ـ مازندران

من یکی ازجوانان قیام هستم که در این قیام فعالانه شرکت کردم و بارها شاهد... مزدوران بودم. البته این جلادان کور خواندند که با این وسیله می‌توانند از پس قیام و جوانان قیام بربیایند. و سرکوب کنند. ما هر بار... .

نصرالله اسماعیل‌زاده ـ عضو شورای ملی مقاومت

سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران که در این رابطه تمام اخبار را شب و روز کار می‌کنند بدون چشمداشت به‌عنوان یک تنها تلویزیون ماهواره مستقل که به هیچ جا وابسته نیست نه دولتی نه هیچ جریانی که بخواهند کمک مالی ببینند کمکشون رو هم از تک‌تک مردم می‌گیره.

اشکان ـ کرمانشاه

ما جوانان صحنه دوستان زیادی هستیم و هر کدام شغلهای مختلفی داریم. و در تظاهرات این مدت شرکت کردیم و در قیام خیلی با شور و خشم زیاد مبارزه کردیم که حتی کارمان به درگیری می‌رسید. و با قدرت تمام مزدوران را فراری می دادیم.

ملکه ـ کرج

سیمای آزادی هم‌چون چراغی فروزان همیشه خانه‌های مردم ایران را روشن نگه داشت. سیمای آزادی بود که در این سالهای سیاه حکومت آخوند جهان را از تمام جنایتهای این رژیم پلید و ستمگر دشمن ایران و ایرانی با خبر کرد. و حالا همین سیمای آزادی است که تمام ابعاد این قیام با شکوه و بی‌نظیر را پوشش می‌دهد.

آرش مؤمنی اتریش

در یک کلمه اگر بخواهم راز ماندگاری مجاهدین رو از دید خودم بگم اینه که همین پرداختها همین فداکاریهای بی‌چشمداشته که طی سالیان دراز هواداران این مقاومت که ما باشیم این رو از مجاهدین یاد گرفتیم که تمام زندگیشون رو پای آزادی مردم گذاشتند.

مجاهدین هم اون رو از رهبران و بنیانگذارانشون آموختند که پرداخت پرداخت همه چیز رو از آغاز شروع کردند تبدیل به ارزش کردند و اون رو درس دادند و به جامعه تزریق کردند.

مادر فاطمه ایران ۱۰۶میلیون تومان

آهای انقلابیون سر دیوار شمایانی که برای انحراف انقلاب صف کشیدید و یک‌شبه اپوزیسیون شدید و در تلویزیونهای معلوم‌الحال برای ما ژست قیم مابانه گرفته و انگاری که مردم به شما بدهکارند. چقدر سخت است برایم این کلام آخر. وضعیت مالی و معیشتی‌ام مانند بیشمار هموطنانم از زیر خط فقر هم عبور کرده و خوردن نان و پنیر هم برایمان غذای لاکچری شده تا این‌که توانستم با عرض شرمندگی مبلغ ۱۰۶میلیون تومان ناقابل به منزله یک شاخه گل در این جشنواره که گلریزان قیام و انقلاب نوین است تقدیم شما نمایم.

سمیرا آمریکا ۲۰هزار و ۵۰۰دلار کمک جمعی

خواهر مریم عزیز دیروز که از سیمای آزادی سخنرانی زیبای شما رو در مسجد اشرف۳ شنیدم خیلی شیفته حرفهاتون شدم. می‌خواستم از جملات خودتون وام بگیرم که گفتید از روز تأسیس مجاهدین در سال برای ما مرزبندی اصلی مرزبندی حنیف و یکتاپرستانه مرز بین استثمار کننده و استثمار شونده بوده هست و خواهد بود، پی به عمق اندیشه شما بردم و این‌که عملکرد شما از چه نگرش توحیدی عمیقی نشأت می‌گیره.

فرشته کانادا

هر دلاری که ما میدیم تیری است به قلب خامنه‌ای ضحاک و دم و دنبالچه‌هاش. ما برای حفظ استقلال مالی و برای زدن محکم به دهن یاوه گوها این پولها رو و کمکها رو جمع‌آوری می‌کنیم.

بابک آمریکا ۱۰۵هزار و ۳۵۰دلار کمک جمعی

این سه روزه اصلاً من تو پوست خودم نمی‌گنجم این‌قدر صحبت‌ها قشنگ این‌قدر آموزشی این‌قدر آموزشی که اصلاً واقعاً همینجوری مدیون شماها و به‌خصوص سیمای ازای هستیم که همچین فرصتی رو به ما دادند.

هما آمریکا ۴۲هزار و ۷۰۰دلار کمک جمعی

درود بر کانونهای شورشی که در نارمک با تصویرنگاری روی دیوار پیام ما را هم به گوش رهبر ظالم و حامیانشون رسوندند که گفتند نوشتند البته که خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست و من هم اضافه می‌کنم مریم رهایی الگوی ما زنان بوده و هست در مسیر رهایی وطنمان.

اکبر آمریکا ۶۰هزار دلار

من هم می‌خواستم به نوبه خودم در این همیاری مبلغ ۶۰هزار دلار تقدیم کنم و امیدوارم که همیاری بعدی که همیاری بیست و هشتم باشه در ایران باهم جشن بگیریم.

محمود استرالیا ۱۰هزار دلار

در این دوران که تیر فتنه می بارد ز هر سوی سپر کن سینه در رزم فراروی که ایران شیر می خواهد صلح و آزادی نه موش نه استعمار نه شیخ و شاه و نه خسپیده روباه.

علیرضا حیدری ـ کانادا - ۲۰۰هزار دلار

دزد دزد است دیکتاتور دیکتاتور است فرقش فقط در کمیت است. و اگر نه کیفیت یکی است.

من به این افراد می‌گویم ضدحجاب بودن درست آن روی سکه بی حجابی است. و کوچکترین فرقی ندارد که رژیم به‌خاطر آن روزانه صدها نفر را به خاک و خون می‌کشد و هر روز اعدام می‌کند

محمد ـ آمریکا -۳۷هزار دلار کمک جمع

و امروز برگزاری این گلریزان رفیع‌ترین آنهاست. که شاهد و سند استقلال ملی آن است.

شهناز فلاح ـ کانادا ـ۲۰۳هزار و ۲۲-دلار کمک جمعی

الان چهار ماهه که این قیام ادامه دارد صددرصد با کمک آلترناتیوهای قلابی و سر و صداهای الکی و تک‌تک نفری این رو می‌خواستند ببلعند و به‌قول معروف به کام همان خامنه‌ای ببرند که زهر شد و نو ش جانش.

کاوون نصیری ـ کانادا ـ ۵۰هزار دلار

خط اصلی را نشون می‌ده مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی درود بر رجوی رو اعلام کنم.

اکرم میرفضلی ـ کانادا ـ ۲۰هزار و ۳۰۰دلار کمک جمعی

در این فصل از تاریخ مقاومت حمایت از سیمای آزادی یعنی حمایت از کانونهای شورشی، حمایت از قیام برای سرنگونی

اکرم میرفضلی ـ کانادا - ۲۰هزار و ۳۰۰دلار کمک جمعی

و واقعاً من افتخار می‌کنم به این رسانه‌یی که به هیچ دولت و هیچ قدرتی وابسته نیست و یک سیمای ملی مردمی و مستقله و البته و صدالبته متکی و وابسته به مردم آزادیخواهش و به تک‌تک هوادارانش و پشتیبانانش

ژاله و محسن ـ کانادا

خطاب به اون تازه از دوران رسیده‌هایی که شنیدیم که اوضاع این طرف و اون طرف دم از نداشتن محبوبیت و پایگاه مردمی مجاهدین و مقاومت می‌زنند بگویم همین سه روز برای پاسخی که بنده برای شما کافیه. هر چند که دور هستیم ولی می خواهیم جزیی از این شاهکار مبارزه علیه رژیم و پرداختهایی که فیزیکی و مالی که بتواند این سازمان را مستقل رادیو و تلویزیون استقلال شده‌یی داشته باشیم که در حقیقت به جایی وابسته نباشه.

حمیرا ـ آمریکا ـ ۲۲هزار و ۸۰۰دلار کمک جمعی

به امید سرنگونی آخوندها و پیروزی ملت و برابری و ایجاد دموکراسی و برابری در ایران همانجور که می‌گویند نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری

کانون شورشی حمید زرکانی

ما هم مبلغ ناچیز ۲۵۰هزار دلار را تقدیم رزم‌آوران دلیر ارتش قیام می‌کنیم. باشد با سیمای آزادی مستقل سازمان  ، مستقل و سیاست مستقل و ارتش آزادی و کانونهای شورشی آن بند از بند این رژیم سفاک بر کنیم. قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان کانون شورشی حمید زرکانی دیماه ۱۴۰۱

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: