ناراحتی سپاه خامنه‌ای از پاسخ سخنگوی مجاهدین به بچه شاه

واکنش سپاه خامنه‌ای به پاسخ سخنگوی مجاهدین به بچه شاه در تسنیم، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس

مجاهدین خلق به رضا پهلوی: دیکتاتور پدرت بود نه ما

رضا پهلوی روز گذشته در مصاحبه با شبکه من وتو، در پاسخ به سؤال خبرنگار این شبکه درباره سازمان مجاهدین خلق گفت، من بر اساس اصول دموکراسی می‌پرسم که آیا رهبران این سازمان آمادگی دیالوگ باز و شفاف دارند؟ در همین سؤال اول کلی گرفتاری برایشان پیش می‌آید چون اگر بخواهند به شکل باز صحبت کنند از نظر درونی سازمان‌شان فرو می‌پاشد.

وی در ادامه گفت من مشکل می‌توانم باور کنم این سازمان ادعای دموکراسی و برابری کند ولی در خود آن سازمان زنان یک‌طرف و مردان یک‌طرف بنشینند و حجاب داشته باشند. من اینها را می‌بینم قانع نمی‌شوم!

سخنگوی این گروه تروریستی نیز پهلوی را به دیکتاتور بودن متهم کرد. وی، رضا پهلوی را «بچه شاه دیکتاتور و دست‌نشانده» خوانده و اظهارات وی را لاف در غربت درباره دموکراسی و حقوق‌بشر دانست.

سخنگوی مجاهدین شبکه من وتو را هم «ورثه ساواک» خواند و گفت: بچه شاه پرسیده است آیا اعضا یا رهبران مجاهدین آمادگی دیالوگ با دیگر نیروهای دمکراتیک را دارند؟ جواب این است که تو را چه به دموکراسی؟ قبل از هر چیز باید دهان را از کلمه شاهزاده آب کشیده و سپس جنایتهای دیکتاتوریهای دست‌نشانده ارتجاعی و استعماری شاه و رضاشاه را یک به یک محکوم کنی. میلیاردها پول ربوده شده را هم باید به مردم ایران برگردانی... .

رضا پهلوی نمی‌تواند جنایات رخ داده در دوران پدر و پدربزرگش و ساواک را از اذهان پاک کند؛ مجاهدین خلق نیز نمی‌توانند ترورها و بمبگذاریهای دهه شصت و دیکتاتوری سازمانی که بر اعضای خودشان در عراق و آلبانی حاکم کردند را منکر شوند.

لطفا به اشتراک بگذارید: