زوزه‌های وحشت‌آلود حکومت آخوندی از قطعنامه دوحزبی در کنگره آمریکا

تلویزیون رژیم  ـ ۲۰بهمن ۱۴۰۱

‌۱۶۵ قانون گذار آمریکایی با امضا یک قطعنامه ضدایرانی بار دیگر از منافقان حمایت کردند در قطعنامه یی که دیشب در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شده نماینده های دو حزب جمهوریخواه و دموکرات با تکرار ادعای نقض حقوق‌بشر در ایران از طرح سرکرده منافقان به‌عنوان جمهوری دمکراتیک سکولار و غیر هسته ای ایران  حمایت کردند.

اواسط آذر امسال هم مریم رجوی به دعوت نماینده های آمریکا در قالب ویدئو کنفرانس در کنگره آمریکا سخنرانی کرد.

آمریکا سال ۹۱ با حذف نام گروهک منافقان از فهرست گروههای تروریستی حمایت رسمی خود را از این گروه در مقابله با نظام جمهوری اسلامی در این آشکار کرد ثبت ۱۷ هزار ترور در ایران فقط یک سطر از کارنامه گروه تروریستی ست که قانون گذارهای آمریکایی یک صدا به حمایتش برخاسته‌اند.

تلویزیون رژیم ـ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

۱۶۵ قانون گذار امریکایی از دو حزب جمهوریخواه و دموکرات بار دیگر یک قطعنامه ضدایرانی را امضا کردند. این دومین قطعنامه ضدایرانی در حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران است که به‌دست نمایندگان آمریکا در کنگره این کشور به تصویب می‌رسد.

در قطعنامه یی که دیشب در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا معرفی شد با تکرار ادعای نقض حقوق‌بشر در ایران از طرح سرکرده منافقین برای آینده ایران حمایت کردند.

مجلس نمایندگان آمریکا در این قطعنامه مداخله‌جویانه معرفی شده حقوق مردم ایران و مبارزه آنها برای ایجاد یک کشور دمکراتیک سکولار و غیر هسته ای را به‌رسمیت می‌شناسد.

لطفا به اشتراک بگذارید: