تخریب جنایتکارانه منازل مسکونی هموطنان بی‌سرپناه بلوچ توسط مأموران وحشی خامنه‌ای در زاهدان

تخریب جنایتکارانه منازل مسکونی هموطنان بی‌سرپناه بلوچ، توسط مأموران وحشی خامنه‌ای در منطقه شهرک جهاد زاهدان

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی به همراه با مأموران شهرداری و بنیاد مسکن رژیم در زاهدان، در یک اقدام وحشیانه و ضدانسانی به مناطق شهرک جهاد زاهدان یورش برده و چندین منزل مسکونی هموطنان بلوچ را همراه با وسایل داخل خانه‌ها با لودر تخریب کردند

 

اینجا شهرک جهاد است. مأموران آمده‌اند خانه‌های مردم را خراب کردند. زمین ها مال خود مردم بودند. منابع طبیعی و شهرداری می‌گویند زمین مال دولت است. در حالیکه چندین نسل اینجا زندگی کردند.

وسایل مردم زیر آوار مانده کسی هم مقاومت نکرده. مأموران هم با دست باز خانه‌ها را خراب کردند

 

امروز ساعت ۶ صبح، پنج الی شش مأمور آمدند. این زمین مال خودمان بود. زیر آوار آنچه می‌بینیم یخچال، کولر و تلویزیون و یک زندگی کامل را خراب کردند. این وسایل زیر بلوک هاست. از حال زندگی ما خانه‌ها را خراب کردند. نیروهای انتظامی کاملاً از آنها حمایت می‌کند. اینجا را نگاه کنید یخچال زیر آوار است. نیروی انتظامی اطراف ایستاده، نیروی انتظامی ما را دوره کرده همه چیز ما را خراب کرده. چیزی را سالم نگاه نداشته. اینجا شهرک جهاد است.

 

این نیروها ـ این نیروها برای خراب کردن خانه هایمان اقدام کردند. خانه‌هایی که از چند نسل ۳۰۰ سال ۴۰۰ سال این زمین مال ما بودند که در اینجا زندگی کردند. این وضعیت ماست. خانه‌های مردم را خراب کردند.

لطفا به اشتراک بگذارید: