گام مجلس ارتجاع برای تصویب سریع لایحهٔ سرکوبگرانهٔ عفاف و حجاب

 

مجلس ارتجاع در ادامهٔ کشمکش‌ها و شکافهای درونی رژیم سرانجام در جلسه امروز خود با استفاده از اصل ۸۵قانون اساسی ولایت فقیه تصویب کرد که لایحه سرکوبگرانه حجاب و عفاف بدون بررسی در جلسهٔ عمومی، از کمیسیون ویژه به شورای نگهبان ارتجاع برای تصویب نهایی فرستاده شود. این اقدام با ۱۷۵ رأی موافق، ۴۹ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۸ عضو حاضر تصویب شد.

یادآوری می‌شود این لایحه که پیش‌تر به تأیید دولت رئیسی جلاد و قضاییه خامنه‌ای رسیده است، ابعاد زن ستیزی رژیم آخوندی را بیش از پیش برملا می‌کند. خامنه‌ای در این خیال باطل است که با این‌گونه لوایح می‌تواند جلو قیام زنان ایران را بگیرد.

زنان ایران که پیشتاز قیام سال ۱۴۰۱ بودند با شعار مرگ بر خامنه‌ای و چه با حجاب چه بی‌حجاب پیش به سوی انقلاب همه طرح‌ها و توطئه‌های رژیم آخوندی و همدستانش را نقش بر آب کردند

لایحه عفاف و حجاب، شکاف در حکومت آخوندی

لایحه عفاف و حجاب به شکافی جنجال برانگیز در حکومت ضدبشری آخوندی شده است. سایت حکومتی اعتماد در مورد تصویب میان بر این لایحه نوشت: «موضوع روشن است. لایحه حجاب نه به‌لحاظ فلسفه کلی و نه از منظر معیارهای علم حقوق نمی‌تواند قابل دفاع باشد و از همه مهم‌تر افکار عمومی نیز متوجه نادرستی منطق طرفداران آن می‌شود، به همین علت نمی‌خواهند به‌صورت علنی و عمومی مورد بحث قرار دهند»

لطفا به اشتراک بگذارید: