بارش باران وآبگرفتگی درکلاله ،گلستان و فومن

بارش شدید باران ،عصر و شامگاه روز سه‌ شنبه در کلاله سبب طغیان رودخانه «آق سو» این شهر و جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی نقاط شهری شد. تمامی مدارس این شهرستان تعطیل شد. متأسفانه راننده یک خودرو بر اثر سیل و افتادن در گرگان رود جان باخت.

بارش شدید باران در جنوب شرقی و شرق گلستان، باعث خسارت به کشاورزان و منازل مسکونی شد و آسیب جدی به محور جاده پارک ملی گلستان در مرز خراسان شمالی وارد آورد.

به گزارش رسانه های حکومتی‌بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلاب در منازل مسکونی روستایی و برخی از حاشیه شهرهای گالیکش، کلاله،مینودشت، رامیان  و آزادشهر خساراتی بر جای گذاشت.

به گزارش رسانه های حکومتی، سیل چند روز گذشته  فومن بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان به زیرساخت های این شهرستان خسارت زده است.بنا به این گزارش در سیل اخیر ۳۰ کیلومتر راه، ۲۳ دهنه پل ارتباطی، ۵۰ واحد مسکونی، ۷۷ هکتار اراضی زراعی و باغی، ۸ کیلومتر کانال آبرسان، ۳ پهنه استخر ذخیره آب ، در سیل شنبه ۱۳ آبان در شهرستان فومن تخریب شده است.

آب آشامیدنی ۲۲ هزار خانوار چالوسی بر اثر سیلاب  و رانش زمین قطع  شد.

 خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا ۱۶آبان با درج این خبر افزود: سیلی که عصر روز شنبه هفته جاری در غرب و مرکز مازندران جاری شد خسارت های جبران ناپذیری به زیرساخت ها، تاسیسات آبرسانی و عمومی و زندگی این استان وارد کرد.  این حادثه سبب قطعی آب دست کم ۱۳ هزار مشترک شد. 

لطفا به اشتراک بگذارید: