جاودانگی و درگذشت محمود بریسمی رزمنده قهرمان مارکسیست در ارتش آزادیبخش ملی ایران

  • جاودانگی و درگذشت محمود بریسمی رزمنده قهرمان مارکسیست در ارتش آزادیبخش ملی ایران پس از ۳۵سال نبرد بی‌وقفه و خونبار با رژیم آخوندی همراه و همرزم با مجاهدین اشرفی در آلبانی.
  • انقلابی صدیق محمود بریسمی فرزند زحتمکش و دلاور مردم ماهشهر متولد ۱۳۳۹ پس از چندماه بیماری با روحیه‌یی رزمنده و سرشار به یاران شهیدش در اشرف و لیبرتی پیوست.
  • محمود در دیماه سال۶۰ هنگامی که در سربازی اجباری بود در جنگ ضدمیهنی به اسارت نیروهای عراقی درآمد و در خرداد ۱۳۶۸ به درخواست و با اصرار فوق‌العاده خودش به ارتش آزادیبخش ملی ایران پیوست و به‌عنوان یک رزمندهٔ مارکسیست دوشادوش مجاهدین قرار گرفت.
  • او در عملیات مروارید و سلسله عملیات راهگشایی ارتش آزادیبخش شرکت داشت و در دوران ۱۴ساله جنگ و پایداری در اشرف و لیبرتی در بمبارانها و محاصره و در حملات زمینی و موشکی و در شکنجه‌های روانی با ۳۲۰بلندگو با سرفرازی آزمایش داد و دلاورانه ایستادگی کرد
  • محمود قهرمان در مقابله با حملات مزدوران خامنه‌ای به سرکردگی قاسم سلیمانی در ۶ و ۷مرداد ۱۳۸۸ مجروح شد اما در رویارویی با حملهٔ زرهی وحوش مالکی نخست‌وزیر دست‌نشانده عراق به اشرف در ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ باز هم در صفوف مقدم قرار داشت.
  • خانم مریم رجوی با تسلیت به‌خاطر فقدان رزمنده انقلابی محمود بریسمی تأکید کرد: درود بر این فرزند قهرمان مردم ماهشهر که با صداقت و فداکاری به عهد و پیمانش وفا کرد. یقین دارم که همرزمانش در ارتش بزرگ آزادی ایران جای خالی او را پر خواهند کرد. به‌ویژه جوانان شورشگر و جنگاور ماهشهر جنگ او برای آزادی ایران از چنگال رژیم جلادان را تا قله پیروزی ادامه خواهند داد.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: