ماجرای زمین‌خواری آخوند صدیقی

به تازگی یک فقره از دزدی‌های آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران افشا شد که در منطقه یک تهران زمینی به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع و به ارزش هزار میلیارد تومان بالا کشیده است.

در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۲ پسران آخوند صدیقی یک شرکت به اسم «پیروان اندیشه‌های قائم» ثبت می‌کنند، که اصلاً معلوم نیست کار آن چیست، اعضای هیأت مدیرهٔ آن شامل محمدحسین و محمدمهدی پسران آخوند صدیقی، خود آخوند صدیقی، جواد عزیزی که به‌عنوان کارمند شهرداری معرفی شده است، رضوانه قوام عروس آخوند صدیقی هم به‌عنوان بازرس و سرتیم حفاظت این آخوند جانی به‌عنوان بازرس علی البدل تعیین شده است.

این به‌اصطلاح شرکت ۴۲۰۰ متر از یک زمین مرغوب سه بر را که در منطقه یک تهران واقع شده، بالا کشیده است.

اما پس از این رسوایی، که در جنگ‌وجدال باند‌های رژیم رو شده است، آخوند صدیقی با وقاحت هر چه تمامتر در نامه‌یی به دادستان رژیم در تهران نوشته که امضای او جعل شده است،

یعنی این میزان پررویی و وقاحت در دنیا نظیر ندارد، در هر کجای دنیا امضای کسی را جعل می‌کنند برای کلاهبرداری از اموال و دارایی‌هایش، اما حسابش را بکنید که امضای شما را جعل کنند و یک ملک هزار میلیارد تومانی به اسم شما بزنند! به‌قول کاربران فضای مجازی واقعاً دنیای نامردی است که امضای شما را جعل کنند و همین طوری ۱۰۰۰ میلیارد تومان ملک به اسم شما بکنند.

این آخوند جنایتکار همان است که با ریاکاری و گریه‌زاری نمایشی از مردم می‌خواهد که قناعت کنند، اما به خودش که می‌رسد یک قلم هزار میلیارد تومان به جیب می‌زند،

این البته یک فقره از دزدی‌های آخوند صدیقی است، این آخوند حکومتی، ۲۳هزار مترمربع از بهترین زمینهای شمال تهران را در اختیار گرفته و حوزه جهلیه درست کرده است.

این حوزهٔ جهلیه که در منطقه یک تهران که هر متر مربع زمین در آن بین ۱۳۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است قرار دارد شامل ساختمانهای لاکچری برای آخوندهای حکومتی است که شامل: برج باغ، ۲۵ واحد آپارتمانی خانه‌های مسکونی برای آخوندها، مسجد، استخر، مجموعه‌ٔ ورزشی و ساختمان حوزه است. این در حالیست که میلیونها کارگر و اقشار محروم جامعه حتی نمی‌توانند در طول عمرشان یک متر ملک برای خودشان داشته باشند. آخوندهای حکومتی همه چیز را برای خود و پاسدارانشان می‌خواهند و البته پاسخش را هم از خشم انفجاری جامعه خواهند گرفت.

لطفا به اشتراک بگذارید: