گروهی از جمهوریخواهان آمریکا خواهان سخت‌ترین تحریم‌ها علیه رژیم ایران شدند

 

گروهی از جمهوریخواهان آمریکا خواهان سخت‌ترین تحریم‌ها علیه رژیم ایران شدند. واشینگتن فری بیکن در این رابطه نوشت:  پیشنهاد بودجه فدرال که توسط بزرگترین گروه جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در روز چهارشنبه منتشر شد، «سخت‌ترین بسته تحریم‌ها علیه رژیم ایران که تاکنون توسط کنگره پیشنهاد شده است را اجرا می‌کند.

والتز پرس، نماینده کنگره آمریکا در حساب ایکس خود با اشاره به فروش نفت رژیم به چین، نوشت: همه راه‌ها به رژیم ایران منتهی می‌شونداین پول به رژیم ایران و تروریسم سوخت می‌رساند.

فریدون مجلسی دیپلومات پیشین رژیم، به انزوای بین‌المللی رژیم اعتراف کرد و گفت: ما در شرایط انزوا رابطه با کشورها نداشتیم. با گروههایی رابطه داشتیم و یکی دو کشور در افریقا و سوریه بودند که ما با آنها ارتباطاتی داشته‌ایم. با بقیه ما ارتباط خاصی نداشتیم. آنها یا ما را تحمل می‌کنند یا با ما دشمنی می‌کنند.

دبیر حکومتی اتحادیه مشاوران املاک، به رکود بازار مسکن اعتراف کرد و گفت میزان معاملات کاهش پیدا کرده‌ اما باید توجه داشت که بازار مسکن تجربه رکود تورمی در سالهای گذشته را هم دارد و در صورت رشد نرخ دلار امسال هم شاهد رکود تورمی در این بازار خواهیم بود.

به ادامه خبرها توجه کنید

بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با الحدث در رابطه با مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس گفت: «فکر می‌کنم شکاف‌ها در حال کاهش است و فکر می‌کنم توافق بسیار امکان‌پذیر است».ما با قطر، مصر و اسرائیل بسیار سخت کار کردیم تا یک پیشنهاد قوی روی میز بگذاریم.  هرچند حماس آن را نمی پذیرد.

رویترز به نقل از سخنگوی وزارت خارجه مصر نوشت: وزیران خارجة کشورهای عربی با حسین الشیخ دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین دیدار کردند تا درباره تلاشها برای توقف جنگ اسرائیل علیه غزه، اجتناب‌ناپذیر بودن دستیابی به آتش‌بس و دسترسی کامل به کمکها گفتگو کنند.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، رهبران اتحادیه اروپا در نشست روز پنجشنبه خود در بروکسل خواستار آتش بس پایدار در غزه خواهند شد.

تصاویر ماهواره ای تجزیه و تحلیل شده توسط مرکز ماهواره ای سازمان ملل متحد  نشان می دهد که ۳۵ درصد از ساختمان های نوار غزه در حمله اسرائیل به فلسطین تخریب شده یا آسیب دیده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: