پیام مایک پمپئو در ایکس درباره حمله سایبری رژیم

پیام مایک پمپئو در ایکس درباره حمله سایبری رژیم
۱۴۰۳/۵/۲۳

مایک پمپئو، وزیر خارجه دولت پیشین آمریکا طی پیامی در حساب ایکس خود نوشت: حمله سایبری رژیم ایران به ستاد انتخاباتی ترامپ یادآور این است که بدترین دشمنان ما از بازگشت ترامپ می‌ترسند.

 

لطفاً به اشتراک بگذارید:
TelegramXFacebookEmailPinterest

خبرهای مرتبط