ادعای پیشروی و دستاورد در نظام آخوندی

نگاهی به جنگ و دعوا و ادعا و بلوف در درون جبهه رژیم آخوندی

گفتگو با میثم ناهید

در حالی که جنگ و دعوا و ادعا و بلوف در درون جبهه رژیم آخوندی به خاطر مذاکره بالا گرفته شاهد هستیم سرکردگان رژیم ادعای پیشروی و دستاورد میکنند. در این قسمت از برنامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم

عراقچی وزیر خارجه رژیم امروز از «پیشرفتهای بزرگ» دم زد و پزشکیان گفت « تمام مفاد تفاهم نامه امضا شده به نفع ماست» و عارف معاون پزشکیان هم گفت:‌ «ما برادر بزرگ کشورهای منطقه هستیم» شما چه توضیحی در مورد این ادعاها دارید؟‌ و واقعیت صحنه چیست؟

اگر موافق باشی تمای یکی از هم‌وطنانمون از داخل میهن رو بشنویم بعد به ادامه‌ی گفت‌وگو بپرداززیم. با سلام به دوست عزیز سروش از قزوین و تشکر از این‌که با ما تماس گرفت تا نکاتت رو با ما در میون بگذاره. صحبت‌های سروش رو می‌شنویم. 

شما چه تصویری از صحبتهایی که در گردهمایی بزرگ مقاومت شد در این زمینه میتوانید ارائه بدهید؟

لطفاً به اشتراک بگذارید:
TelegramXFacebookEmailPinterest

خبرهای مرتبط