علت ترس رژیم از تظاهرات مقاومت چیست؟

نگاهی به واکنش رژیم آخوندی به برگزاری تظاهرات مقاومت

گفتگو با آزاده عالمی

در شروع جلسه اول کهکشان توضیح داده شد که رژیم در فاصله پنجهزار کیلومتری هم از تجمع مقاومت وحشت داره و تمام توانش را برای ممانعت از این تجمع به کار می گیرد. برای نگاهی به این موضوع همراه هستیم با خانم آزاده عالمی.

این تجمع هر سال برگزار میشه چرا امسال رژیم اینقدر از این تجمع ترسیده؟ 

خانم عالمی اجازه بدهید قبل از طرح سوال دوم سری بزنیم به شهرهای میهن و تماس‌هایی که هم‌وطنانمون با سیمای آزادی داشتند. صحبت‌های دوستمون جاسم از شادگان رو بشنویم بعد برمی‌گردیم به ادامه‌ی گفت‌وگو با شما 

ایادی رژیم و شاه پرستان مدعی شده اند که توانسته اند جلوی تظاهرات مقاومت را بگیرند در این مورد چه توضیحی دارید؟

لطفاً به اشتراک بگذارید:
TelegramXFacebookEmailPinterest

خبرهای مرتبط