آیا وحدت در درون رژیم آخوندی امکانپذیر است؟

۱۴۰۵/۴/۵

نگاهی به التماس‌های وحدت توسط پزشکیان

گفتگو با صلاح عبدالله نژاد

شب گذشته به مناسبت عاشورا، پزشکیان رئیس جمهور خامنه ای یکبار دیگه از باندهای رژیم التماس وحدت کرد. علت چیست و آیا اصلا وحدت در درون این رژیم امکانپذیره یا نه؟ و سمت و سوی اون چیست؟ در این قسمت از برنامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم.

اجازه بدهید قسمتی از صحبتهای پزشکیان رو بشنویم و بعد من سؤالم رو بپرسم

پزشکیان - قبر خمینی:

تفرقه و دو دستگی و چند دستگی یعنی لبه آتش مقام معظم عزیز رهبری امروز در پیام اش که بارها اعلام کرده وحدت و انسجام رو باز در تمام پیام‌هایش به عنوان اصل به مردم عزیز ما ابلاغ کرده وحدت و انسجام هر پیامی وحدت و انسجام ما رو به هم بزنه به نفع دشمن است

تکرار این حرفها در مورد انسجام و وحدت توسط پزشکیان چه ضرورتی داره آیا نتیجه معکوس نداره؟ علت اینکه جنگ باندها در رژیم حل نمیشه چیه و پیوسته هم شعله هاش بالاتر میگیره؟

لطفاً به اشتراک بگذارید:
TelegramXFacebookEmailPinterest

خبرهای مرتبط