موشکاف ۲۱خرداد۱۴۰۰ ـ رئیسی بعد از آتیش زدن عکساش و بنرهاش، گفت بساطو جمع کنین

رئیسی بعد از آتیش زدن عکساش و بنرهاش، گفت بساطو جمع کنین ـ موشکاف ۲۱خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! دوستان و رفقا! ایشالا که سلامت باشین. هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که یارو رئیسی بعد از آتیش زدن عکساش و بنرهاش و بهم ریختن بند و بساط تبلیغاتش، گفت بساطو جمع کنین و نذارین بیشتر از این به ریشم بخندن هاهاهاها. بعد اومد یه کارناوال راه انداخت تو خوزستان. این روایتو از این‌که چطور این کارناوالو راه‌انداختن داشته باشین هاهاهاها.


اتوبوس‌ها از استانهای همجوار به استقبال ابراهیم رئیسی


جالبه که بدونین که این اتوبوسا از استانهای همجوار به استقبال آقای رئیسی در خوزستان اومدن. اینا که اول کارشون به این شکل میخوان رأی جمع کنن و تجمع ایجاد کنن وای به‌حال آخرشون.


موشکاف: هاهاهاها. حالا عکس میتینگ و همایش رئیسی رو هم داشته باشین. هاهاها.


موشکاف: هاهاها. اینم بسیجیایی که با اتوباس بار زدن و آوردن. هاهاهاها. اما رفقا! طبق پروتکل وزارت بهداشت رژیم قرار بود همایش ممایش برگزار نشه، اگرم میشه با ۳۰درصد ظرفیت. اما ملاحظه بفرمایین اینا چه جوری چپیدن تو هم؟ هاهاهاه. بعله، این رئیسی خبیثی آدمخور به مخالفان رژیم و به مردم که هیچی، به آدمای خودشونم رحم نمی‌کنه، اونم تو خوزستان که انواع و اقسام ویرؤسای کرونا اونجا جولون می‌دن. هاهاهاها. اما بشنوین از نظر سنجیای حکومتی. هاهاهاها.


عرضم حضور شما یک نظرسنجی دیدم دیشب گفتم که یعنی از مردم پرسیدند که برای شما مهم است چه کسی رئیس‌جمهور بشود یا نه؟ ۴۵درصد گفتند مهم نیست ما متأسفانه بدلایل مختلف دچار یک بحران امید شدیم در جامعه مردم می‌گویند حالا آقای رئیسی بیاید آقای مهرعلیزاده بیاد آقای چه می‌دانم همتی بیاید چه فرقی به‌حال ما می‌کند کشور دچار چه تغییری میشه


چقدر ناامید!


موشکاف: هاهاهاها. بحران امید! ناامید! نخیر!



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۹خرداد۱۴۰۰ ـ دلقکای سیرک انتخابات نظام بازم افتادن به جون همدیگه


تنفر مردم از آخوند جلاد رئیسی و پاره کردن عکسهای وی - سیرک انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: