ترانه طنز ـ قولنج خامنه‌ای ولی فقیه نظام

قولنج خامنه‌ای ولی فقیه نظام ـ ترانه طنز


رئیسی کاندید اصلی ولی‌فقیه برای انتخابات، با ادعای «خادم ملت» بودن از «معیشت و کرامت مردم» دم می‌زند، و دجالگرانه مدعی است که خود با یتیمی بزرگ شده است. مگر این همان رژیمی نیست که به‌اصطلاح بنیانگذارش با صراحت گفت:
«... آنهایی که دم از اقتصاد می‌زنند و زیربنای همه چیز را اقتصاد می‌دانند از باب این‌که انسان را نمی‌دانند یعنی چه، خیال می‌کنند که انسان هم یک حیوانی است که همان خورد و خوراک است! منتها خورد و خوراک این حیوان با حیوانات دیگر یک فرقی دارد. این چلوکباب می‌خورد؛ او کاه می‌خورد؛ اما هر دو حیوانند».


«اینهایی که زیربنای همه چیز را اقتصاد می‌دانند اینها انسان را حیوان می‌دانند. حیوان هم همه چیزش فدای اقتصادش است. زیربنای همه چیزش [است] الاغ هم زیربنای همه چیزش اقتصادش است. اینها انسان را نشناختند اصلاً که چه هست. ‌»


در پاسخ به این سؤال، باید به سرفصل انتخابات رژیم توجه کرد؛ سرفصلی که عبور از آن برای تمامیت رژیم همیشه با هزینه همراه بوده و گاه مانند سال۸۸ آن را بر «لبهٔ پرتگاه» سقوط قرار داده است.


پاسخ را باید در خیزش ارتش عظیم بیکاران جستجو کرد؛ ارتشی که آخوند حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات رژیم، از آن به‌عنوان عقبهٔ اجتماعی کاندیداها و به کف خیابان آوردن طبقه متوسط رو به پایین نام برد:
«... دشمن برای عقبه اجتماعی بسیاری از کاندیداهایی که ثبت نام کرده‌اند، برنامه دارد و با استفاده از تجربه فتنه ۸۸ می‌خواهد این بار طبقه متوسط رو به پایین را تحریک کند چرا که در سال۱۳۸۸ که طبقه متوسط رو به بالا را به کف خیابان آورد، آنها با یک ترقه در کردن می‌ترسیدند و فرار می‌کردند».



مطالب مرتبط


ترانه طنز ـ خامنه‌ای ولی فقیه نظام و ریاست جلاد ابراهیم رئیسی


حسن روحانی و قولنج «بی‌اعتمادی»!

لطفا به اشتراک بگذارید: