موشکاف ۲۸خرداد۱۴۰۰ ـ تبریک برای تحریم سراسری سیرک انتخابات نظام

تبریک برای تحریم سراسری سیرک انتخابات نظام ـ موشکاف ۲۸خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت همة دوستان و رفقای با صفا و با مرام! دم همتون گرم که با تحریم سیرک انتخابات نظام زدین دک و دندة عظما رو خورد کردین.هاهاها. بیچاره عظی روزای آخر به التماس و عجز و لابه واسه رای افتاده. هاهاهاها. آخه از چیزی که قراره بعد انتخابات سرش بیاد می‌ترسه.هاهاهاها.


بعضی از کسانی که، اظهار تردید می‌کنند در امر شرکت در انتخابات، مرددند یا دلسردند، اینها قشرهای ضعیف جامعه هستند. قشرهای محروم جامعه. این را من اطلاع دارم از نظرخواهی‌ها و نظرسنجی‌ها می‌دانیم. بعضی از قشرهای محروم جامعه هستند که خب اینها توقعات به جایی دارند و گلایه دارند از این‌که این توقعات برآورده نشده. مسأله معیشت، مسأله مسکن، مسئلهٔ اشتغال که خب واقعا بایستی، مسئولان کشور به این مسائل برسند و بایستی میرسیدند. اینها گلایه‌مندند، لذا دست و دلشان به انتخابات نمی‌رود و می‌گویند حالا خب مثلا شرکت کردیم، چه فایده؟
نرفتن پای صندوق رأی و قهر کردن با صندوق رأی، مشکل را حل نمی‌کند. این مشکلات اگر بناست که حل شود، به این صورت حل می‌شود که انسان خب برود، بروند جمعیت‌ها، ماها همه برویم پای صندوق رأی و رأی بدهیم


موشکاف: هاهاهاها. اولا مقر میاد که مردم لگد زدن به صندوق رای نظام. دویما میگه اینایی که اینطورین همون ارتش بیکاران و گرسنگان هستن که چیزی واسه از دست دادن ندارن. یادتون باشه که خود رژیم آمار داده ۹دهک یارانه بگیرن.هاهاهاها. اما رو رو برم که بعدش نتیجه می گیره بیاین به همون دزدای سر گردنه‌ای که روزگارتونو سیاه کردن رای بدین.کورخونده بود! با این نمایش سوت و کوری که دیدیم معلوم شد که خیطی بالا آورده. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۶خرداد۱۴۰۰ ـ این روزا بازار جوکای انتخاباتی هم داغه


خانم مریم رجوی: تبریک تاریخی به مردم ایران برای تحریم سراسری نمایش انتخابات آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: