موشکاف ۲۰تیر۱۴۰۰ ـ توگردهمایی مقاومت کولاک کردن! عظما رو به لرزه انداختن

توگردهمایی مقاومت کولاک کردن! عظما رو به لرزه انداختن ـ موشکاف ۲۰تیر۱۴۰۰


موشکاف: درود و صد درود به همة اشرفی‌ها و اشرف‌نشان‌ها! سلام و هزار سلام به کانون‌های شورشی که تو گردهمایی مقاومت کولاک کردن! و جسم معیوب عظما رو به لرزه انداختن! دست مریزاد! دم همه‌تون گرم! زنده باشین عجب کاری بود! ۵۰هزار نقطه از ۱۰۵ کشور جهان! سر بندة موشکاف که سوت کشید، سر شما رو نمی‌دونم! ایول دارین! فداتون بشم که گل کاشتین! اهاهاها.


این همایش با عنوان "اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱" قرار است در سه روز و به‌صورت مجازی برگزار شود.
کوین مک کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، و باب منندز، سناتور دموکرات آمریکایی و رئیس کمیته روابط خارجی سنا از جمله افرادی هستند که قرار است در این همایش حضور یافته و به‌گفته دفتر مجاهدین قرار است به سخنرانی بپردازند.


موشکاف: هاهاهاها. رفقا! به لیستی که یارو گفت چقدر می‌تونین اضافه کنین؟هاهاهاها. بعله، یه لیست بلند بالا از جمله مایک پمپئو که وزیر خارجة قبلی آمریکا بوده. هاهاهاها. بعله، سوزش نظام با دیدن لیست سخنرانها بیشتر و بیشتر میشه.هاهاهاها.


حضور فراحزبی نمایندگان کنگره آمریکا ...، نشان دهنده عمق دشمنی واشنگتن با نظام جمهوری اسلامی آن هم در شرایطی است که آمریکا مدعی تلاش برای احیای برجام است!


... ظاهراً مبالغ کلانی که به ازای بدگویی از تهران به آنها پرداخت می شود


موشکاف: هاهاهاها. گاگولی مگه با دستة کورا طرفی؟ آخه اگه اینا با پول به دست میاد تو چرا نمی‌خری؟ ضمنا نظام ولایت معلوم نیست با خودش چن چنده! یه بار میگه مجاهدین وابسته به آمریکان و پول می‌گیرن، یه بار میگه مجاهدین به آمریکایی‌ها پول میدن؛ پاسدار ماسدارای خودتو اقلا تعیین تکلیف کن! هاهاهاها. اما بندة موشکاف می‌دونم ترس و لرزشون از چیه که اینطوری به هذیون گویی می‌افتن. از بچه‌های شیر کانونای شورشی می‌ترسن. که این کهکشان آینه دار اونا بود. هاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۹تیر۱۴۰۰ ـ تو شیکم کارگزاران نظام ولایت یه روده راست نیست


خبرگزاری فرانسه: مریم رجوی؛ رئیسی، خامنه‌ای و اژه‌ای را "جوخه آدم‌خوار" توصیف کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: