موشکاف ۴مرداد۱۴۰۰ ـ جمالتونو گل بارون که با قیاماتون کل ایرانو گل بارون کردین

جمالتونو گل بارون که با قیاماتون کل ایرانو گل بارون کردین ـ موشکاف ۴مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام به همة دوستان و رفقای با صفا و با مرام! جمالتونو گل بارون که با قیاماتون کل ایرانو گل بارون کردین.هاهاهاها. دم همه‌تون گرم! زنده و رزمنده باشین ایشالا. هاهاهاها. عرضم به حضورتون که یارو شیخ فری دم دمای رفتنتش از چاخان‌گویی افتاده به هذیون گویی!هاهاهاها.
اگر جنگ اقتصادی نبود دلار امروز ۵تومان بود
کشور را بدون نفت و قحطی به‌خوبی اداره کردیم.
در زمینه واکسیناسیون یک قدم جلوتر از برنامه‌ریزی‌ها هستیم.


موشکاف: د د دی دی دی. نه بابا! هاهاهاها. یارو چاخان الممالک پول مملکتو تبدیل کرده به پهن، بعد میگه اگر... مگر... .هاهاهاها. اگه بنا به اگر باشه، بندة موشکافم میگم اگه شما دزدا نبودین، الان دلار ده تومن یعنی صد ریال بود، شایدم کمتر! هاهاهاها. اما عجب خوب اداره کردنا! نه آب هست، نه برق هست، گرونی و کرونا هم که بیداد می‌کنه.هاهاهاها.


اما از همه جالب‌تر حرفیه که سر واکسیوناسیون زد. الحق که جلوتر از برنامه‌شون هستن. آخه برنامه‌شون این بود که اصلا واکسیناسیون نکنن.هاهاهاها. حالا مجبور شدن بصورت قطره چکونی واکسیناسیونو با چند ببرابر کردن ارقام شروع کنن. هاهاهاها. اما نتیجة یکی از این اداره کردناشونو ملاحظه بفرمایین. هاهاهاها.


دوست دارند مردم ما را به خیابان‌ها بکشاند و اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را به اغتشاشات تبدیل کنند دوست دارند که وادار کنند که تعدادی به روی هم اسلحه بکشند مردم باید آگاه باشند دشمنان ما خیرخواه ما نیستند و ارمغان آنها برای ما همیشه آتش بوده


موشکاف:‌هاهاهاها. این یکی رو تصادفا درست کن، ارمغان دشمنای نطام برای شماها فقط آتشه! هاهاهاها.اما دکور پشت سرشو دیدین رو دیدین؟ یارو با چند تا تانکر آب میخواد مردمو سیاه کنه.هاهاهاها. برو یارو! برو عظماتو سیاه کن!هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۳مرداد۱۴۰۰ ـ دست مریزاد به بچه‌های قیام از خوزستان و تبریز تا لرستان و میبد


قیام خوزستان؛ خامنه‌ای و گماشته‌هایش از چه می‌ترسند؟

لطفا به اشتراک بگذارید: