موشکاف ۸شهریور۱۴۰۰ ـ عظی تو دورهمی با دولت خبیثی سر کرونا و واکسن چی گفته

عظی تو دورهمی با دولت خبیثی سر کرونا و واکسن چی گفته ـ موشکاف ۸شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان و رفقای موشکاف و موشکافی! ایشالا که سالم و سرحال باشین و دست کرونا و مخصوصا کرونای ولایت بهتون نرسه.هاهاهاها. آخه کرونا واکسن داره و تو خیلی از کشورا مهار شده اما کرونای ولایت واکسن نداره، فقط باید رپ‌ت‌پتوش کرد. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که عظی تو دورهمی با دولت خبیثی سر کرونا و واکسن چی گفته.هاهاهاها.


البته در مسألت سلامت تلاش خوبی در گذشته شد. کارهای خوبی انجام دادند، دنبال کردند. هم برای تولید واکسن کار شد هم برای واردات واکسن کار شد. حالا شایعاتی تو دهن‌ها هست حالا اعتبار نداره اینها. غالبا بی اعتبار است. کارهای خوبی انجام گرفت. باید این کارها دنبال بشه و تاکید بشه


موشکاف: هاهاهاها. ابراز رضایت عظی از وفور واکسن و واکسیناسیون عمومی نیستا! از اینه که واکسیناسیون انجام نشده و حسابی و بطور کامل از کرونا پذیرایی کردن تا بیشتر سپر بلای عظی بشه. یه نمونه از عملکرد شیخ فری که رضایت عظی رو جلب کرده داشته باشین. هاهاهاها.


مثلا چینیها یک سال پیش پیشنهاد کردند که ما ۱۸میلیون دوز می‌خواهیم به شما واکسن بدهیم تقریباً مجانی خیلی ارزان
ما پس زدیم گفتیم نه


خب این کار را کردیم لگد به بخت خودمان زدیم اون زمان اون سیستم علیلی که در حقیقت در این قصه نتوانست تصمیم درست بگیرد لگد به بخت‌زده خب بعداً دیدیم همان چیزی که به ما پیشنهاد شده بود را به کشورهای اطراف ما


اونها رفتند در صف ایستادند در نوبت و دریافت کردند اون امکان را پس معلوم میشه مشکل احتمالاً ساختاری اینجا داریم


موشکاف: هاهاهاها. ملاحظه فرمودین؟ خود عظی که علنی گفت واکسن از آمریکا و انگلیس ممنوع. سگ و سیله‌هاش هم که واکسن روسی و چینی رو پس زدن تا کوره‌های آدمسوزی‌ عظی، حسابی رونغ داشته باشه. آشی که پختن چقدر شوره که حتی روزنامه‌های خودشون هم هشدار امنیتی میدن. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۷شهریور۱۴۰۰ ـ عظی، یه دورهمی با وحوش دولت خبیثی گذاشت و روده‌درازی کرد


نمای روز – واکسن خامنه‌ای، عامل چپاول یا کشتار مردم؟

لطفا به اشتراک بگذارید: