موشکاف ۱۹شهریور۱۴۰۰ ـ نظام ولایت با کرونا هم جلوی قیام سد بست، هم واسه سگ و سیله‌هاش درآمدزایی کرد

نظام ولایت با کرونا هم جلوی قیام سد بست، هم واسه سگ و سیله‌هاش درآمدزایی کرد ـ موشکاف ۱۹شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! جمالتونو گل بارون! ایشالا که هر چی بلابدتریه بخوره تو ملاج دشمنتون عظمی نفله.هاهاهاها. عارضم به حضورتون که نظام ولایت با کرونا خیلی کارا کرد، هم جلوی قیام سد بست، هم واسه سگ و سیله‌هاش درآمدزایی کرد، حتی با منع تردد. ملاحظه بفرمایین.هاهاهاا.


این وضعیت محدودیت ترددهای شبانه کشور و خصوصاً شهر تهران را ما داریم تقریباً شبها برای طبقه مرفه خالی می‌کنیم یعنی ما یک نرخی را تعیین کردیم جهت این‌که اگر کسی می‌خواهد شب در تهران حرکت بکند با ماشینش این نرخ را بپردازد و شهر را برای او قرق کردیم در حالی‌که اگر یک خانواده بیماری مجبور باشند شبانه بیمار خودشان را به بیمارستان ببرند در کنار همه هزینه‌ها و درمانها نیازمند این هستند که این تحمیل هزینه جریمه را هم بپردازند تا این‌که بتوانند یک بیمار را به بیمارستان برسانند زمانی که فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران اعلام می‌کند که اقا این اصلاً قابل انجام نیست و این اصلاً هیچ تاثیری در وضعیت کرونا ندارد چرا ما داریم اصرار بر آن می‌کنیم؟


موشکاف: هاهاهاها. ملاحظه فرمودین که چطوری با این جریمه‌ها هپلی هپو می‌کنن. تازه این یک قرون دوزاره. مافیای دارو رو داشته باشین که با تجارت مرگ پول پارو می‌کنن.هاهاهاها.


بخشی از دست پنهان


چرا در حالی که ... داروها به ویژه فاویپیراویر اثربخشی ندارد، ...به خورد مردم و بیماران داده شد. گفته می‌شود که فروش رمدسیویر فقط در سال ۱۳۹۹، بیش از ۲۱۴۰ میلیارد تومان بوده است. شرکت اکتوور چه نقشی در تولید این داروها داشته و آقای سعید نمکی چه نقش یا سهمی در این شرکت دارد؟ شرکت (سبحان انکولوژی) برکت در تولید این دارو چه نقشی داشته است؟ آیا تاخیر در واردات واکسن ربطی به این پاسخ‌ها ندارد؟ همچنین جزییات قرارداد تولید واکسن اسپوتنیک شرکت اکتوور با روس‌ها چرا متفاوت از واقعیت آن اعلام شد؟



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۷شهریور۱۴۰۰ ـ دل خبیثی و عظماش از تحریما سوخته، هارت و پورت اضافه می‌کنه


کرونای ولایت و رکوردهای پیاپی دروغ!

لطفا به اشتراک بگذارید: