موشکاف ۲۸شهریور۱۴۰۰ ـ این روزا رفتن یارو خبیثی به شانگهای و نرفتنش به نیویورک، سر زبوناس

این روزا رفتن یارو خبیثی به شانگهای و نرفتنش به نیویورک، سر زبوناس ـ موشکاف ۲۸شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام! به به‌! دوستان و رفقا! جمالتونو گل بارون! فدایی دارین! هاهاهاها. عرضم به حضور انور عالی که این روزا چرایی رفتن یارو خبیثی به دورهمی شانگهای و نرفتنش به نیویورک، سر زبوناس.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که شیخ پشمک نظام علت رفتنو چی میگه.هاهاها.

یک سؤالی پیش آمده برای بعضی‌ها که آیا ارتباط مردمی مهمتر بود یا سفر خارجی؟ و رئیس جمهور در امروز به جای اون ارتباط مردمی هر هفته‌یی که داشتند به سفر خارجی رفتند خب این سفر خارجی آیا از اون ارتباط مردمی برکت اش و اثرش برای نظام بیشتر بود یا نه؟
اما یک سفر خارجی مؤثر استکبار ستیز و آمریکا براندازی که جریان تحریمهای اقتصادی را کاملا با یک شکست روبه‌رو کند در این عرصه و موقعیت اثرش و برکاتش از اون ارتباط مردمی بیشتر بوده است


موشکاف: هاهاهاها. خوب شد این سفر زودی تموم شد و الا نه تنها آمریکا، بلکه یاوه گویان شرق و غرب و نظام سلطه و یه دوجین حکومت دیگه هم براندازی میشد.هاهاهاها. یارو واسه دومادش اینا رو نگه، پس واسه کی بگه؟هاهاهاها. حالا علت نرفتن به نیویورک.هاهاها.


شرایط برای انجام این سفر مناسب نیست. مثلا در حال حاضر در استکهلم سوئد دادگاه حمید نوری در جریان است و به کرات در آنجا اسم آقای رییسی برده شده است.
چون در آن کشورها دادگاه‌ها مستقل هستند، ممکن است ایرانیان مقیم یا نهادها و سازمان‌ها اقداماتی علیه او انجام دهند، کمااینکه در سفر هاشمی‌شاهرودی به آلمان شاهد چنین اقداماتی بودیم.
موشکاف: هاهاهاها. کار اشرفیا و اشرف نشونا، چه لرزه‌ای انداخته به جون عظما و خبیثی!هاهاهاها. علتای دیگه رم داشته باشین.هاهاهاها.


شاید رییسی هنوز در جایگاه خود آنقدر جا نیفتاده که بتواند ملاقات‌های بزرگی را در سازمان ملل با سران کشورهای دیگر برگزار کند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۷شهریور۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی اونقده منفوره که میشه از اسمش به جای صدتا فحش استفاده کرد


سراب شانگهای در روزنامه‌های باند مغلوب رژیم آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: