موشکاف ۲۹شهریور۱۴۰۰ ـ خبیثی بعد سه روز شیلنگ تخته انداختن تو تاجیکستان برگشت

خبیثی بعد سه روز شیلنگ تخته انداختن تو تاجیکستان برگشته و بوق بوق که آی شق القمر کردم ـ موشکاف ۲۹شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به شما رفقای با صفا و با مرام! اوضاع رو به راهه؟ خوب و خوشین؟‌ به امید خدا همیشه سرحال و سر زنده باشین. هاهاهاها. عرض کنم خدمت شما سروران که یارو خبیثی بعد سه روز دلالی تو تاجیکستان برگشته و توهم زده که شق القمر کرده.هاهاهاها.


بدون تردید عضویت جمهوری اسلامی در سازمان همکاریهای شانگهای یک در واقع ارتباط اقتصادی را برای مردم عزیزمان رقم میزند که منابع پایداری دارد. در واقع به نفع مردم و در راستای اتصال جمهوری اسلامی ایران با زیرساخت‌های اقتصادی آسیای است.
موشکاف: هاهاهاها. یارو تازه یه سفر رفته تاجیکستان، جو گیر شده.هاهاهاها. اما واقعیت‌ها سرسخت‌ترن.هاهاهاها.


بهره‌مندی از مزایای شانگهای بستگی به احیای برجام و اف.ای.تی.اف دارد


تا زمانی که مشکل تحریم‌ها رفع نشود، برخی کشورهای عضو شانگهای حتی با عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای حاضر به همکاری همه‌جانبه با ایران نخواهند بود. نپیوستن ایران به اف‌. ای‌. تی‌اف نیز از موانعی است که حضور فعال ایران در این پیمان را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.


موشکاف: هاهاهاها. یارو ظریف هم گفته بود مادامی که اف‌ای‌تی‌اف حل نشه، روسیه و چین هم نمی‌تونن دردی از دردای نظام دوا کنن. هاهاهاها. هر چند که اینا هم نظام ولایتو به بازی گرفتن.هاهاهاها.


نباید خیلی خوش‌گمان باشیم، تاخیر در پیوستن به این پیمان ریشه در برخی مخالفت‌ها نیز داشته است.نقش روسیه و چین در این تاخیر محل تامل است.... رییسی باید با هوشیاری متوجه این حقیقت باشد که نباید به کارت بازی دیگران تبدیل شود، ...این سازمان در عین مزیت، جمع نقیضین هم هست. لذا نمی‌توان همه تخم‌مرغ‌ها را در آن سبد گذاشت.


موشکاف: هاهاهاها. یارو یه جوری میگه نباید همة تخم‌مرغارو تو یه سبد گذاشت که انگار هف‌هش‌ده‌تا سبد اونجاس و نظام مونده کدومو انتخاب کنه.هاهاهاها. برو یارو! کسی نیست به عظی بگه خرت به چند! همین تاجیکستانم به هزار دنگ و فنگ و التماس درخواست جور کردن.هاهاهاها. اما رفقا! به نظرتون این جست و خیزا دردی از دردای نظام دوا می‌کنه و چارة تحریما میشه؟هاهاهاها



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۸شهریور۱۴۰۰ ـ این روزا رفتن یارو خبیثی به شانگهای و نرفتنش به نیویورک، سر زبوناس


نمای روز – سراب شانگهای و پروپاگاند رژیم

لطفا به اشتراک بگذارید: