موشکاف ۲۸مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی فهمید که کفگیر نظام خورده ته دیگ

خبیثی الان یه ریزه واقعیتای نظام دستش این که کفگیر نظام خورده ته دیگ ـ موشکاف ۲۸مهر۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام و صد سلام تقدیم به همة دوستان و رفقای با مرام! زنده باشین ایشالا! دم همه‌تون گرم! عارضم به حضورتون که یارو خبیثی الان یه ریزه واقعیتای نظام دستش این که کفگیر نظام خورده ته دیگ. حالا اون جنغولک بازیا رو گذاشته کنار و میخواد دوتا دستاشو بکنه تو جیب مردم. ملاحظه بفرمایین.


مجری: آقای دکتر این ارز ۴۲۰۰تومانی یا ترجیحی را بالاخره می‌خواهید حذف کنید یا نه؟


رئیسی: ما تا امروز جلسات مختلفی داشتیم در ستاد اقتصادی دولت، برای این موضوع داریم بررسی لازم را انجام می‌دهیم، با اقتصاددانهای خارج از دولت مشورت شده، افراد صاحب نظر و پولی که تاکنون به جایی این‌که برود توی سفره مردم و جیب مردم، رفته دست چندتا دلال در کشور، همه این را واقف هستند، یعنی مسأله‌ای است که ما باید حتماً این را در واقع اصلاح بکنیم به‌نحوی که این پول برود توی جیب مردم!


موشکاف:‌ هااهاها. برو عظماتو سیاه کن! اگه بررسی کردین و میره تو جیب دلالا، چرا دلالارو نمی‌گیرین؟هاهاهاها. اولا که اون دلالا از پاسدار ماسدارای نظامن، دیما، میخوان ارز ۴۲۰۰تومنی رو یه راست بریزن تو جیب خودشون و به خورده از کسری بودجه شونو حل کنن. حالا دجال بازی بعدی رو داشته باشین. هاهاها.


ابراهیم رئیسی: ببینید من قبلاً هم عرض کردم که ما کار اقتصاد مقاومتی را انشاءالله دنبال خواهیم کرد و سفره و بازار و نان مردم را هم گره نمی‌زنیم به این مذاکرات اما هیچ زمانی ایران میز مذاکره را ترک نکرده و ما نسبت به مذاکرات نتیجه محور حتماً جدی هستیم! قبلاً هم من از طریق وزارت‌خارجه و بخشهای مختلف گفته شده که باید نتیجه داشته باشد برای جمهوری اسلامی در طرف مقابل هم آمادگی برای لغو تحریم‌ها می‌تواند نشان برای جدیت او باشد نشان جدیت طرف مقابل لغو تحریم‌ها خواهد بود که این تحریم‌های ظالمانه رفع بشه



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۷مهر۱۴۰۰ ـ شفافیت واسه سگ و سیله‌های نظام مثل کروناس


نمای روز – دغدغه رئیسی و ضرب‌آهنگ قابلمه‌های خالی؟

لطفا به اشتراک بگذارید: