موشکاف ۲۸آبان۱۴۰۰ ـ رفقا از تو پوزی‌یی که عظی خورده شنیدین؟

رفقا از تو پوزی‌یی که عظی خورده شنیدین؟ ـ موشکاف ۲۸آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام به همة دوستان و رفقای باصفا و با مرام! گلی به گوشة جمالتون! دم همه تون گرم. رفقا از تو پوزی‌یی که عظی خورده شنیدین؟ عظمای فلک‌زده تو یه دورهمی با بسیجی‌مسیجیای پخمه، اومد پز حمایت از نخبه‌ها رو بگیره اما خیطی بالا آورد و مضحکة خاص و عام شد. هاهاهاها.


لکن آن چیزی که اشکال دارد مهاجرفرستی است. به بنده گزارش داده‌اند -البتّه مال امروز هم نیست، مدّتها است یک چنین چیزی وجود دارد- که در بعضی از دانشگاهها عناصری هستند که جوان نخبه را به ترک کشور تشویق می‌کنند؛ من صریح می‌گویم که این خیانت است؛ این دشمنی با کشور است؛


موشکاف:‌ هاهاهاها. عظی این حرفا رو روز چارشنبه، زده، سگ و سیله‌هاشم سریع توئیتش کردن. اما اوضاع عظما اون قدر بی‌ریخته و پشم و پیلش ریخته که تو همون روز، یکی از آدمای خودش زد تو پوزش کلی هم لایک و ریتوییت گرفت. هاهاهاها. آخه زدن به عظما لایک زیاد میاره.هاهاهاها.


«جوان نخبه به‌خاطر تشویق این و آن کشور را ترک نمی‌کند. شرایط حاکم بر دانشگاه و کشور او را فراری می‌دهد».
موشکاف: هاهاهاها.عظی خوردی؟ هسته‌اشو تف کن.هاهاهاهاها. اما اگر دردم یکی بودی چه بودی! ملاحظه بفرمایین که این یکی کارشناس نظام یه ریزه شسته رفته تر میگه.هاهاهاها.



چرا الآن این امواج گسترده مهاجرت از کشور وجود داره؟ چرا این تقاضا وجود داره؟ و بین جوانها وجود داره؟ برای خاطر این‌که زندگی را برایشان در کشور و ما سرزمین خودشان را برایشان غیرقابل سکونت کردیم با این قیمت گذاریها با این‌که برایشان شغل وجود نداره برای این‌که این پولهایی که بایستی صرف سرمایه‌گذاری در داخل می‌شد رفته خودرو لوکس وارد کرده و بعد کی این کار را کرده؟ فکر نکنید آدمهای عجیب و غریب هستند همینها که در حکومت هستند این کار را کردند


موشکاف: هاهاهاها. بعله، همینایی که تو حکومتن، از خود عظی بگیر که ایرانو واسه هر چی نخبه س غیر قابل سکونت کرده تا بقیه‌شون!.هاهاهاها. اما این یکیو داشته باشین که میگه نخبه‌ها کاملا قطع امید کردن از نظام.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۶آبان۱۴۰۰ ـ تو استبل نظام وزیر پیشنهادی خبیثی رو رد کردن


مقابله خامنه‌ای با قیام اصفهان با مفتضح‌ترین ترفندها علیه مجاهدین

لطفا به اشتراک بگذارید: