موشکاف ۲۹آبان۱۴۰۰ ـ دم جوونا و مردم اصفهان گرم که در حمایت از کشاورزا

دم جوونا و مردم اصفهان گرم که در حمایت از کشاورزا ـ موشکاف ۲۹آبان۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام و درود! یه سلام و درود گرم و ویژه تقدیم به کشاورزان و مردم اصفهان که با اعتراضاتشون عظی رو که بیچاره بود، بیچاره‌تر کردن.هاهاهاها. دم جوونا و مردم اصفهان گرم که در حمایت از کشاورزا، حق‌آبه و حق آزادی خودشونو فریاد کردن. هاهاهاها. اعتراضاتشون روز و شب هم نداره، چادر زدن کف زاینده‌رود و شبا هم اونجان. هاهاهاها. دم همه شون گرم.


موشکاف: هاهاهاها. رفقا! به نظرتون چه کاری از دست نظام ولایت برمیاد؟ اصلا غیر از سرکوب، میخواد کاری بکنه؟ کار دیگه‌ای هم مگه می‌ةونه؟هاهاهاها. البته از حق نگذریم یارو خبیثی یه کاریو خوب بلده، اونم باید درمانیه.هاهاهاها.
یک چیزهایی را باید پیگیری کنیم بدانیم
باید یک کار ویژه انجام بشود
ما حتماً باید فرآیندها در آن تحول بشود


این‌که باید نهادها سازمانها ادارات‌مان متناسب با تحول بشه آدم‌های تحول خواه را باید بگذاریم یک جا که او احساس کند باید برود اوضاع را متحول باید آن حس ایجاد بشود
یعنی باید معلوم بشود که این وعده و این قولی که آقای وزیر دارد می‌دهد باید به دست توانای عزیزان و مجموعه سازمان اداری در استان انجام بشود


باید کار کرد
ظرفیت‌های بسیاری داریم این ظرفیت ها باید بهش توجه بشه.
باید بالاخره هماهنگی بشه، باید سازمان نظامش حفظ بشه.
باید دنبال بشه که اتفاقی بیفته.


موشکاف: هاهاهاها. بایدو کاشتیم چیزی در نیومد.هاهاهاها. از بایدای یارو خبیثی ماست هم مایه نمیگیره.هاهاهاها. یارو خودشم مقر میاد که فقط وعده میدن.هاهاهاها.


آقای وزیر راه و شهر سازی اعلام کردند بررسی هایی که انجام دادند و وعده‌هایی که داده شد برای اینکه بتونه یعنی اعتباراتی که در این رابطه قرار داده شد.

موشکاف: هاهاهاها. بالا رفتیم ماست بود، پائین اومدیم دوغ بود، تموم وعده‌ها دروغ بود. هاهاهاها. رفقا ملاحظه بفرمایین که این بایدا و وعده‌ها چقدر پوشالن که این یارو تو جلسة شورای اداری استان زنجان، جلو روی یارو خبیثی این حرفا رو میزنه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۸آبان۱۴۰۰ ـ رفقا از تو پوزی‌یی که عظی خورده شنیدین؟


هراس حکومت آخوندی از قیام مردم اصفهان و گسترش آن به استانهای مجاور

لطفا به اشتراک بگذارید: