موشکاف ۳۰آبان۱۴۰۰ ـ کشاورزا و مردم اصفهان  به رژیم ضرب شست نشون دادن و اون قیام رو برپا کردن

کشاورزا و مردم اصفهان  به رژیم ضرب شست نشون دادن و اون قیام رو برپا کردن ـ موشکاف ۳۰آبان۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! فدایی دارین! جمالتونو گل بارون! هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که وقتی کشاورزا و مردم اصفهان ضرب شست نشون دادن و اون تجمع،... تجمع نگو قیام بگو، اون قیام رو برپا کردن، نظام ولایت شروع کرد چارستونش مثل بید لرزیدن، اما برای عادیسازی تلاش کرد قضیه رو عادی جلوه بده.هاهاهاها.


گوینده: شکست ضد انقلاب در ماهیگیری از بستر خشک زاینده رود. وابستگان مریم رجوی تجمعات اصفهانیها را اعتراضات سراسری و قیام نامیده بودند.


گزارشگر: تجمع اصفهانیها آبی باقی ماند و از کف زاینده رود فراتر نرفت.


موشکاف: هاهاهاها. اگه اعتراضات «آبی» باقی‌موند، پس چرا اینترنتو قطع کردین؟‌ آماده باش سگ و سیله‌های وحشیتون واسه چیه؟ غلط کردم گویی قطار کش مقامات از خبیثی و مخبر و پختر و بقیه واسه چی بود؟ چرا تو نمایشای جمعه‌تون اینقده لی‌لی به لالای بسیجیای وارفته گذاشتین؟هاهاهاها.


موشکاف:هاهاهاها. البته سگ و سیله های نظام تلاش می‌کردن به هر نحوی که شده اعتراضات رو خودشون دست بگیرن تا که مبادا مهار اوضاع از دستشون در بره. اما یه گوشه از ترس و لرزو ملاحظه بفرمایین هاهاهاها.
خشکی زاینده رود ...
آی مردمان ایران همت کنین دوباره
مرگ بر دشمن زاینده رود
موشکاف : هاهاهاها. رفقا! ترس و لرزو دیدین؟ این بچه رو آورده بودن که رشتة کار از دستشون در نره، اما از اونجایی که «مرگ بر خامنه» ورد زبون همه‌س وقتی بچه لب باز کرد و «مرگ بر...» رو گفت هشت تا دست از این ور و اون ور و از بالای سر بچه هجوم آوردن که میکروفونو بقاپن! هاهاهاهاها. خب حالا این گاومیش نظام و راهنماییش به کشاورزا رو داشته باشین.هاهاهاها.

ما زبان شما هستیم می‌گوییم نظر من این هست:
فعلا
زمین کشاورزی خود را تبدیل کنند به یک مغازه یا به یک کارگاه این رو زود تبدیل کنند بدون اینکه دولت بخواهد سهمی بگیرد
و به کار دیگر انشالله مشغول بشوند!! خوب ما به عنوان روحانی باید راهنما باشیم من راهنمایی می کنم!!



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۹آبان۱۴۰۰ ـ دم جوونا و مردم اصفهان گرم که در حمایت از کشاورزا


حمایت از کشاورزان و مردم بپا خاسته اصفهان و بزرگداشت دومین سالگرد قیام آبان ۹۸ در شهرهای میهن

لطفا به اشتراک بگذارید: