موشکاف ۱۰آذر۱۴۰۰ ـ این روزا عظما و تیم مذاکره کننده اش بدجوری دارن تو تله اتمی دست و پا میزنن

این روزا عظما و تیم مذاکره کننده اش بدجوری دارن تو تله اتمی دست و پا میزنن ـ موشکاف ۱۰آذر۱۴۰۰


موشکاف: سلام به همه دوستان با صفا و خوشمرام خودم! رفقا راستی از دست و پا زدنهای عظما تو تله برجام چه خبر؟
خوش چشم:‌ اهرم فشار هسته ای داری اهرم فشار نظامی ات منطقه ای ات موشکی ات و بقیه را هم میتوانی استفاده کنی اونهم می فهمد آمریکایی یه قبلا امتحان کردیم ببینید یعنی چی؟ به امریکایی یه میگی تحریم را بردار برنمیداری برجام زمین بخورد تنش ها بالا برود با این وضعیت اسراییل نه اون جنگ میخواهد نه من ولی تنش که بالا برود جنگ اتفاقی هم ممکن است بعد ناتو نمی آید پشتش ؟ پس من باید اروپایی غربی را ذیل رنج ام داشته باشم بنابراین این رنج ۲ هزار کیلومتر برد ۲ هزار کیلومتر خود خواسته ام را میخواهم بکنم ۲۵۰۰ بعد ۳هزار بعد ۴ هزار موشک هم در دست ایران موم هست.


گوینده:‌مذاکره کننده ارشد کشورمان تأکید کرد که ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای رفع تحریم های غیرقانونی و ظالمانه وارد گفتگوهای وین شده است.
باقری کنی: ما امیدواریم که گفتگوها نقش داشته باشه در رابطه با تأمین هدف جمهوری اسلامی ایران در زمینه لغو تحریم ها.


فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت مجلس قبلی ارتجاع با تمسخر تیم مذاکره‌کننده رژیم گفت: تیم مذاکره‌کننده اگر بخواهد بیانیه بدهد در همین تهران بیانیه می‌داد نیازی نبود به وین بروند. هیأت اعزامی منتقد برجام است، چظور می‌خواهد آن‌را احیا کند؟


روزنامه حکومتی اعتماد با هشدار به پیامدهای شکست مذاکرات نوشت: این همه تأکید بر لزوم دستیابی به توافق، به این علت است که شکست احتمالی مذاکرات، ایران را وارد یکی از دشوارترین مراحل تاریخ خود خواهد کرد؛ وضعیتی که شاید از زمان ظهور دولت مادها در این سرزمین فقط به‌طور انگشت‌شمار پدید آمده است...



مطالب مرتبط


موشکاف ۹آذر۱۴۰۰ ـ زلزله مردم اصفهان در بیت ولایت پس لرزه هاش حالا حالاها ادامه داره


مذاکرات وین و سرگشتگی رژیم آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: