برنامه آفساید ـ  هومریش ـ خبرنگار دوست ملاها را بهتر بشناسیم

هومریش ـ خبرنگار دوست ملاها را بهتر بشناسیم ـ برنامه آفساید


این بار هومریش در ۱۸اکتبر۲۰۲۱ سی و چند سؤال را با کلاه دیسایت برای نمایندگی شورای ملی مقاومت در برلین ارسال کرد و با یک ضرب‌الاجل ۴۸ساعته خواهان پاسخگویی شد. مقاله ۲۸اکتبر او در سایت مگزین که کلکسیونی از اراجیف تکراری وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران بود خریداری جز سایتها و مزدوران شناخته شده مزدوران اطلاعات ملایان و نیروی تروریستی قدس پیدا نکرد.


هم‌چنین معلوم شد که او این مأموریت را از اواسط ۲۰۲۰ شروع کرده و نهایتاً در اکتبر ۲۰۲۱ برای جلوگیری از محکومیت مجدد در دادگاه یک خورجین سؤال به سمت نمایندگی شورا سرازیر کرده تا وانمود کند ژورنالیسم او یکجانبه نبوده است!


هومریش در ادامهٔ مأموریت محوله اکنون در شامگاه ۸نوامبر مجدداً ۴۲سؤال از نوع سؤالات بازجوهای اطلاعات آخوندها برای دفتر شورا ارسال نموده و خواهان پاسخگویی به آنها تا ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه شده است. برگردان فارسی این سؤالات همین امروز (۹ نوامبر) به‌طور کامل برای اطلاع عموم ایرانیان از توطئه کثیف وزارت اطلاعات آخوندها در آستانهٔ دو دادگاه در آلبانی و بلژیک از سوی کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت منتشر شد.


سماجت و اصرار هومریش بر ادامه این سریال دروغپردازی و عوض کردن جای جلاد و قربانی یادآور شکنجه‌های روانی نیروی قدس و وزارت اطلاعات در اشرف در عراق است که از طریق۳۲۰بلندگو طی ۶۷۷روز با پخش انواع تهدیدها و همین افترائات هومریش مذبوحانه تلاش می‌کردند ارادهٔ رزمندگان آزادی را در برابر دیکتاتوری دینی و بانکدار مرکزی تروریسم در هم بشکنند.



مطالب مرتبط


برنامه آفساید ـ  همه سوتی‌های فیلم تبلیغاتی ربودن نفتکش توسط سپاه


خبرنگار نیابتی آخوندها!

لطفا به اشتراک بگذارید: