موشکاف ۴اسفند۱۴۰۰ ـ عظما روز اول فروردین دنبال این بود که یه عمامه رو فضای مجازی بذاره

عظما روز اول فروردین دنبال این بود که یه عمامه رو فضای مجازی بذاره ـ موشکاف ۴اسفند۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای عزیز خودم. دوستان یادتونه عظما روز اول فروردین همین امسال چه روضه ای درباره فضای مجازی خوند؟ یادتونه دنبال این بود که یه عمامه رو فضای مجازی بذاره؟
خامنه ای:‌ متأسفانه فضای مجازی کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم در آن صورت نمی‌گیرد و در یک جهاتی ول هست ما افتخار می‌کنیم به این‌که فضای مجازی را ول کردیم این افتخار ندارد این به هیچ‌وجه افتخار ندارد فضای مجازی را بایستی مدیریت کرد.
موشکاف:‌ منظورش از مدیریت، این بود که باید اینترنت رو کامل قطع کرد. حالا بعد از گذشت دوازده ماه، آخوندا با کلی ترس و لرز، کلیات این طرح ولایت پسند رو تو کمیسیون مشترک استبل ولایت تصویب کردن. هاهاها...ببینید دشمنای نظام چیکار کردن که این بدبختا از فضای مجازی چه بازش چه حتی از بستنش هم وحشت دارن:
امروز در آلبانی منافقین با ۲۰۰ نفری نشسته اند برای تخریب دولت انقلابی مجلس انقلابی اگر می بینیم که کمیسیون مشترک برای طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی با 48 جلسه ده جلسه غیر از این جلسه ریاست محترم. این طرح رو امروز کلیاتش رو به تصویر رسانده است. هنوز نه به دار است نه به بار است اما تمام رسانه های داخلی و رسانه های خارجی سر خط شدن که مجلس رو تخریب کنن تقاضامندم تبیین بشه.
موشکاف:‌ هاهاها... معلوم شد اصل این ترس و لرز از کجاست! ضمناً هرکی به فکر خویشه، کوسه به فکر ریشه. عظما فکر عمامه شه. این فکر اینه که یه هو بعد از تصویب این طرح، ملت سیبیلشونو دود ندن. این ترس و لرز الآن تو نظام اپیدمی شده. عنایت بفرمایین.
‌ مساله اینترنت امروز در جامعه به یک دم شیر بدل شده و هر دولت یا دستگاهی که بخواهد در مورد آن عملی را انجام دهد کارش به مشکل می‌خورد....
موشکاف: بابا این چیزا رو یه خورده یواش‌تر بگو ممکنه عظما پس بیفته‌ ها! حالا ببینین این یکی مهرة کهنه کار اطلاعاتی چه جوری ترسشو بروز می‌ده
هرگونه محدودسازی اپلیکیشن‌ها و کاهش پهنای باند، باعث بروز مشکلات جدی ..خواهد شد... من فکر می‌کنم، کسانی که یک چنین سیاست‌های سلبی و غیرکارشناسی را دنبال می‌کنند در واقع انگشت در چشمان مردم جامعه می‌کنند و نهایتا نیز یک چنین سیاست‌های ناپایداری، محکوم به شکست خواهد بود.
موشکاف: هاهاها وقتی هنوز هیچی نشده خودشون میگن این کارا فایده نداره، دیگه بنده موشکاف چی بگم؟ آره عظما! با اینترنت بی اینترنت، با برجام بی برجام...نظامت نداره فرجام. فقط با این غلطا رپتو پتو رو جلو میندازی. حالا از ما گفتن بود. هاهاها. دوستان مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۳اسفند۱۴۰۰ ـ امروز میخوایم یه نگاهی به استبل ولایت بندازیم
عارف: طرح صیانت محصول قهر اکثریت مردم با صندوقهای رای است/ از تجربه ممنوع کردن ماهواره عبرت بگیرند
لطفا به اشتراک بگذارید: