موشکاف ۶اسفند۱۴۰۰ ـ طرح صیانت قرار بود از تخت لرزون عظما تو این اوضاع و احوال حفاظت کنه

طرح صیانت قرار بود از تخت لرزون عظما تو این اوضاع و احوال حفاظت کنه ـ موشکاف ۶اسفند۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به رفقای با مرام خودم. این طرح صیانت قرار بود از تخت و بخت لرزون عظما تو این اوضاع و احوال صیانت و حفاظت کنه اما به قول معروف سرکنگبین صفرا فزود هنوز هیچی نشده سگ و سیله های عظما تو استبل ولایت چطوری به جون هم افتادن.
آخوند گودرزوند چگینی: به هر جهت اصل ۸۵ شدن صیانت یکی از مشکلاتی است که توهینها و تهمت های زیادی به مجلس صورت گرفته به‌رغم این‌که کمیسیون صیانت جلسات متعددی با صاحبنظران گذاشت اما به‌دلیل این‌که این در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار نگرفته متأسفانه سبب شده که تهمتها و توهینهای زیادی به مجلس صورت بگیرد.
موشکاف: حالا اینو که ژست مخالف گرفته داشته باشید تا بریم سراغ یکی دیگه که این طرح صیانتو دو دستی چسبیده و ول هم نمی کنه. این یارو که اسمش عنابستانیه همونیه که تو خیابون تو گوش یه سرباز زد و وقتی این قضیه تو مجازی آنتنی شد مجبور شد غلط کردم بگه. این البته باید هم دنبال طرح صیانت و تعطیلی اینترنت باشه:
حالا میان این همه نماینده دو نفر هم مخالف طرح صیانت باشند مگر اتفاقی می‌افتد؟ ...نمی‌شود که به علت مخالفت تعدادی اندک، موافقان بسیار را نادیده بگیریم! اجرای طرح صیانت احترام به حقوق زنان است! حقوق زنان در گرو کنترل شدن فضای مجازی است.
موشکاف:‌ عجب! این یکی دیگه خیلی جدید بود نمی‌دونستیم که صیانت از فضای مجازی، صیانت از حقوق زنانه! لابد همون طور که معنی صیانت یعنی بستن و محدود کردن، معلومه که صیات از زنان هم یعنی چی!
اما هم اونایی که مخالفن و هم اونایی که موافقن...همه شون از یه چیز می ترسن اون هم مشت مردم توی فک و فوک عظماس. اونکه موافقه میگه بابا فضای مجازی عمامه هامون رو به باد میده. اونی هم که مخالفه میگه بابا با این کارا فتیله روشن میشه...رپتو پتو شدن عظما جلو می افته:
جعفرزاده نماینده سابق مجلس ارتجاع:‌ تصویب چنین طرح‌هایی را در مجلس تقریبا براندازانه می‌دانم و معتقدم در صورت عملی شدن چنین طرح‌هایی نظام با چالش‌های جدی مواجه خواهد شد. مهم‌ترین پیامـــد این طـــرح افزایش نارضایتی‌های اجتماعــــی و سیاسی است. چرا نمایندگان درحالی‌که به پیامدهای چنین تصمیماتی آگاهی دارند این اقدامات را انجام می‌دهند؟
موشکاف:‌ هاهاها....اینجاس که میگن چو دانی و پرسی سئوالت خطاست. اینکه دیگه سئوال کردن نداره. عظما مگه چاره دیگه ای هم داره؟ اینکه میگیم نشسته روی اره یعنی همین دیگه. دوستان مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۴اسفند۱۴۰۰ ـ عظما روز اول فروردین دنبال این بود که یه عمامه رو فضای مجازی بذاره
نمای روز ـ طرح صیانت در وحشت از کابوس آبانی دیگر!
لطفا به اشتراک بگذارید: