موشکاف ۱۰فروردین۱۴۰۰ ـ پرده برداری از رسوایی و کثافتکاری در فضای مجازی

پرده برداری از رسوایی و کثافتکاری در فضای مجازی ـ موشکاف ۱۰فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای عزیز و با مرام خودم!...آقا عظما تو بد وضعیتی گیر کرده. ببینید این جوجه بسیجی چطوری نیشش رو تا بناگوش باز کرده و با خنده ابلهانه چطور از یه رسوایی و کثافتکاری خودش و سگ و سیله‌های عظما تو فضای مجازی پرده برداری می کنه:‌
روح الله مومن نسب از سرکرده‌های اوباش ارتش سایبری رژیم
آره، یک نرم‌افزاری ساختیم که از آی.پی.آی توئیتر استفاده می‌کرد و در توئیتر پست می‌گذاشت. مثلاٌ چی، حالا که دیگه گذشته میگم دیگه. مثلاٌ فرض بکنید یک متنی ما می‌اومدیم به‌اسم افراد اثرگذاری که در توئیتر بودند و همه‌شون هم ضدانقلاب بودند منافع داشتند فعالیت می‌کردند اکانت درست می‌کردیم. حالا با یک «آی» یک نقطه یا چیزی بالأخره عین شبیه به اون اکانت می‌شد. عکس همان بود، اسم همان بود منظورم با یک «آی» و ای» یک چیزی فیکی، حالا شاید این هم حاشیه بشه، درست می‌کردیم و شروع می‌کردیم فعالیت کردن. یک عملیات روانی بود که آتش به اختیار داشت انجام می‌شد.
موشکاف: از این رسوایی و کارهای کثیفی که ارتش سایبری عظما برای شیطان‌سازی از دشمنای نظام حرف می‌زنه، اما به روی خودش نمیاره که همین کارا رو به آلبانی نشینها نسبت می‌دادن عظما کلی پول خرج همین اراذل و اوباش می کنه تا اونا با این کثافت کاریای آتیش به اختیار از عمامه اش تو فضای مجازی حفاظت کنن؟
روح الله مومن نسب از سرکرده‌های اوباش ارتش سایبری رژیم
بعد یک اکانت به‌اسم یکی از اکانتها توئیت می‌شد بقیه اکانتها که مثلاً رفیقهای اونها بودند ری‌توئیت می‌کردند بعد کار به‌جایی می‌رسید که خود طرف اصلاٌ می‌اومد یعنی دوستهای واقعی‌اش هم می‌اومدند این اکانت فیکش رو بازنشر می‌کردند. این به‌خاطر چی بود به‌خاطر درواقع اثرگذاری روی ریل تایم بود.
موشکاف: هاهاها البته این کثافت کاریا که برای مردم چیز پوشیده ای نبوده و نیست. اما سئوال اینه که راستی چی شده که این طرف به این رسوایی مقر اومده؟ اگه از بنده موشکاف بپرسید شما رو به حرفای رئیس تی وی ریش احاله میدم.که ببینین با چه سوز جیگری از بلایی که بر و بچه‌های شیر شورشی به سرشون آوردن حرف میزنه:

پیمان جبلی در گفتگو با سالنامه همشهری- ۵ فروردین ۱۴۰۱
«هنوز بررسی ها تکمیل نشده و خودمان هم از نتیجه قطعی کاملا باخبر نیستیم، چون نهادهای متخصص در کشور روی این موضوع کار می کنند.. اتفاقی که افتاد یک اتفاق سازماندهی شده تخریبی و هدفمندی بود که توسط دشمن اتفاق افتاد. اطلاعات اولیه ای که داریم بسیار کار حساب شده ای بوده و با شناسایی بعضی از حفره هایی که یا به دلیل سخت افزار یا به دلیل نرم افزار مغفول مانده بود، توانسته بودند از آن مسیر وارد شوند و در واقع آن فایل نامربوط را روی پلی لیست ما بارگذاری کنند و پلی لیست ما هم آن را پخش کرد.»

موشکاف: واویلا واویلا... ضربه ای خوردن که بعد از گذشت دو ماه و نیم هنوز دارن گیج میخورن.و هنوزم نتونستن جمع و جورش کنن و هنوزم نمیدونن از کجا خوردن. حالا میخوان با این حرفا قدرتنمایی کنن و بگن ما هم یه غلطی کردیم..امیدوارم از این غلطا بیشتر و بیشتر بکنین .مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۹فروردین۱۴۰۰ ـ عظما دستشو فرو کرد تو جیب مردم و ارز ترجیحی دارو رو حذف کرد
رسوایی جنگ کثیف روانی و شیطان‌سازی حکومت آخوندی؛ سوزش دشمن از برملا کردن شگرد جعل و شانتاژ سایبری رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: