موشکاف ۷خرداد۱۴۰۱ ـ قیامهای مردم در شهرهای بپاخاسته و عظمای آش و لاش و هراسون

قیامهای مردم در شهرهای بپاخاسته و عظمای آش و لاش و هراسون ـ موشکاف ۷خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و خوش مرام! سلام به مردم خرمشهر و شاهین شهر و بهبهان و بندرعباس و خلاصه شهرهایی که آبادان رو تنها نذاشتن و قیامو اساسی گر دادن. دم همگی گرم. واقعاً که دستمریزاد

موشکاف: قیام های این چند شبه اونچنان بلایی سر عظما آورد که مجبور شد بعد از چهار روز، بیاد وسط و یه پیام کشکی بده. این ولی‌فقیه آش و لاش به قدری هراسون شده و به دست و پا افتاده که اصلاً خودش هم نمی‌فهمه چی داره میگه. ملاحظه کنید:


تلویزیون رژیم ـ ۵خرداد ۱۴۰۱

‌ وظیفه پیگرد مقصران حادثه و مجازات عبرت آموز آنان با همکاری قوه قضاییه و نیز تلاش گسترده برای جلوگیری از تکرار آن در همه نقاط کشور برعهده همه ما مسئولان کشور است.
لازم می‌دانم با تشکر از فعالیت چند روزه مسئولان دولت پیگیری و جدیت کامل در این مورد را مطالبه نماییم.

موشکاف: مردم میگن خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله. مقصر اصلی این فاجعه و باقی فاجعه‌ها تو نظام ولایت خودتی بعد دستور پیگرد بقیه رو میدی؟ بعد آخه مگه متروپل همین یه دونه اس؟ پاسدارای دزد تو توی کل ایران از این ساختمونها ساختن. چطور میخوای جلوگیری کنی؟ حالا بشنوید از خبیثی که طبق معمول به باید درمانی رو آورد و دستور دوغکی صادر کرد:

تلویزیون رژیم ـ ۶خرداد ۱۴۰۱

رئیس‌جمهور ضمن تقدیر از حضور میدانی وزیر کشور و همه دستگاههای امداد رسان و رسانه ملی خاطرنشان کرد رسانه ملی تلاش کنند که مردم در جریان خبرهای دقیق قرار بگیرند.

موشکاف: منظورت از رسانه ملی، همون صدا و سیمای الدنگه؟ پس جوابتو از مردم آبادان بگیر!

موشکاف: این خبیثی چند تا دستور پشمکی دیگه هم صادر کرد که جز ریختن بنزین روی آتیش قیام مردم هیچ فایده دیگه‌ای نداره:

تلویزیون رژیم ـ ۶خرداد ۱۴۰۱

‌ رئیس‌جمهور در دومین بخش از دستورات خود بر شناسایی و پیگیری مقصرین و قاصرین این حادثه تأکید کرد و گفت با هر کس که مرتکب شده باید به‌شدت برخورد شود. سومین دستور جمهور به دستگاههای ناظر بر ساخت وساز بود که تأکید کرد که نباید اجازه داد که هیچ ساختمانی بدون استانداردهای مهندسی ساخته شود. و از ادامه فعالیت‌های ساختمانهای نا ایمن جلوگیری گردد.

موشکاف: حکایت همون باید و نبایدهاش به تورم و این حرفاس. معلوم نیست این رئیس‌جمهور نظامه یا رئیس سازمان بین‌المللی مقابله با حوادث غیرمترقبه! آخه دمب اونی که مرتکب شده تا اونی که ساخته تا اونی که ناظر بوده همه‌اش به خودتون وصله. اما این پیغام و پسغامها همه‌اش نشونده اینه که خطر بیخ گوش عظماس و این قیاما آخوندا رو بدجوری ترسونده. مرحمت زیاد رفقا


مطالب مرتبط
موشکاف ۶خرداد۱۴۰۱ ـ عظما و خفه خون گرفتنش در جلسه استبل نظام و خشم مردم آبادان
قیام ایران در مسیر غلبه بر سرکوب
لطفا به اشتراک بگذارید: